De fede Trin....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

ekzunz

Er det bare mig eller burde deres stylist (eller hvem der nu bestemmer påklædningen) fyres??

Synes virkelig de har gjort hvad de kunne for at vise deres dårlige sider idag Men super-modigt at de går glade og stolte på gulvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

sarahb

har lige tænkt det samme, og det er jo også dommerenes tøj der er total Nasty

Anmeld

3. maj 2010

Low

Jeg troede at de selv bestemte deres tøj .

Men jeg har slet ingen holdning tøj tøjet tror jeg.. ved hvert fald ikke hvad jeg skal sige til det

Jeg synes at det er skide flot at de taber sig

Anmeld

3. maj 2010

Vial

Det samme tænkte jeg. Det er første gang jeg ser programmet. Kan slet ikke holde fokus. Synes, det er SÅ klamt at kigge på.

Tænk at iføre dem sådan noget tøj, hvor deller hænger uden for tøjet og dellerne hopper under det alt for stramme tøj. Man kunne sagens have fundet noget bling-bling tøj, som sad løst og pænt, så det blev lidt mere elegant.

Er helt frastødt af konceptet

Anmeld

3. maj 2010

Lone Jakobsen

jaaa har lige sagt det samme til manden synes det ligner mere et cirkus end et slanke program....og synes nærmest de ydmyger deltagerne

Anmeld

3. maj 2010

ekzunz

KaMa skriver:

Det samme tænkte jeg. Det er første gang jeg ser programmet. Kan slet ikke holde fokus. Synes, det er SÅ klamt at kigge på.

Tænk at iføre dem sådan noget tøj, hvor deller hænger uden for tøjet og dellerne hopper under det alt for stramme tøj. Man kunne sagens have fundet noget bling-bling tøj, som sad løst og pænt, så det blev lidt mere elegant.

Er helt frastødt af konceptet

Jamen det er jo lige det. En kort netundertrøje klæder ingen - og da slet ikke hvis man har hængemave. Jeg synes de bliver udstillet på en ikke særlig pæn måde.

Anmeld

3. maj 2010

ekzunz

Low skriver:

Jeg troede at de selv bestemte deres tøj .

Men jeg har slet ingen holdning tøj tøjet tror jeg.. ved hvert fald ikke hvad jeg skal sige til det

Jeg synes at det er skide flot at de taber sig

Jeg tror  bestemt ikke selv de bestemmer - måske de kan få lov til at sige nej, men de bestemmer ikke selv det hele.

Jeg synes bestemt også at det er superflot de taber sig, og jeg er på ingen måde efter deltagerne, det er stylisterne der udstiller dem på en rigtig grim måde - synes jeg...

Anmeld

3. maj 2010

Svei

Jeppe og jeg sad lige og talte om det samme...det er jo virkelig at gøre grin med dem, de ligner jo noget der er løgn...et par af pigerne var ok, men altså...fordi man er stor og skal tabe sig, så kan man altså ikke tage hvad som helst på... hvad er meningen med det program mon?

Anmeld

3. maj 2010

Jordbærpigen

Fatter slet ikke pointen med det program. Har lige set lidt af det i aften, for første gang og synes det var plat, rent ud sagt...

Anmeld

3. maj 2010

ekzunz

Yrsa skriver:

Jeppe og jeg sad lige og talte om det samme...det er jo virkelig at gøre grin med dem, de ligner jo noget der er løgn...et par af pigerne var ok, men altså...fordi man er stor og skal tabe sig, så kan man altså ikke tage hvad som helst på... hvad er meningen med det program mon?

Ja - det er virkelig et underligt program....det virker så overfladisk. Måske meningen er at udstille fede mennesker?? Hvad nytte det så end skulle gøre. Bare den måde de bliver udstillet på med påklædningen gør at det virker meget useriøst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.