b-runde? : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Milka

ka-ri-na skriver:

prøver lige at finde lidt frem af Nikoline pigen

hvor er hun bare sød!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Ih endnu en billedrunde...dejlige bøtter, skønne Bianca og Celina, frække Niklas Emil og smukke Nikoline (der da bare har vokset sig smukkere siden sidst vi så billeder af hende )...

Her er billeder af mine fjollede tumletøser

skønne piger!!

Anmeld

4. maj 2010

Ranarupta

Arhmen, hvor er jeres børn smukke og alt for dejlige!! 
Hver især har de lige "det dér", der bare gør dem så enormt kære.

Ihh, hvor jeg glæder mig til Bønne kommer! 

Anmeld

4. maj 2010

oo

Milka skriver:

ingen i hele verden har hvidere ben end mig! det er jeg ret sikker på.

hilsen den megatjekkede

forresten...wie geths? du var så møgsyg inden weekenden og så synes jeg jeg kunne læse mig halvvejs til at pigerne havde været uartige hos Pernille?? er der kommet ro på tropperne igen (som min mor plejede at sige)?

Anmeld

4. maj 2010

Vinker

Milka skriver:

hvor ser du godt ud rikke! han er da rigtig rødhåret, din lille mand

Årh tak ska du ha Camilla

Ja Niklas Emil har rigtig noget varme i sine lokker - Morten blev kaldt for guldlok som barn, æblet falder sjælent langt fra stammen!

Anmeld

4. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

forresten...wie geths? du var så møgsyg inden weekenden og så synes jeg jeg kunne læse mig halvvejs til at pigerne havde været uartige hos Pernille?? er der kommet ro på tropperne igen (som min mor plejede at sige)?

vi er raske igen, tak men pigerne viste sig absolut ikke fra deres bedste side da vi var i ølstykke, de skreg sig igennem nætterne – har aldrig prøvet noget lignende!

Anmeld

4. maj 2010

oo

Milka skriver:

vi er raske igen, tak men pigerne viste sig absolut ikke fra deres bedste side da vi var i ølstykke, de skreg sig igennem nætterne – har aldrig prøvet noget lignende!

nøøøøøj et par skarnsunger men godt I er raske...jeg er begyndt at glæde mig ret meget til at møde jer IN REAL LIFE til sommer (skarnsunger eller ej!)

Anmeld

4. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

nøøøøøj et par skarnsunger men godt I er raske...jeg er begyndt at glæde mig ret meget til at møde jer IN REAL LIFE til sommer (skarnsunger eller ej!)

i lige måde

Anmeld

4. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

hvor er hun bare sød!!!

tak..... der er flere i mit fotoalbum... hendes onkel gik lige amok med kameraet nemli

Anmeld

5. maj 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

nårh søde godnatpiger sover de nogensinde sammen?

Nej, de sover i hver deres tremmeseng på hver deres værelse (Celina er stadig inde i vores soveværelse, da vi ENDNU ikke har fået gjort hendes eget værelse færdigt ....et forbandet hængeparti!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.