Metallica

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Kvindemin

er der nogen der ved om de spiller i Danmark, eller der omkring inden for den nærmeste fremtid?
kan ikke finde det på nettet (eller på nettet er det tætteste Budapest i Ungarn)??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

oo

det ser ikke ud til de spiller i DK (men spillede de ikke også 30 koncerter i DK i sommers?!) ifølge deres tourplan, som du kan se her: http://www.metallica.com/page.asp?id=13367

Anmeld

3. maj 2010

Gellan

Chritinap skriver:

er der nogen der ved om de spiller i Danmark, eller der omkring inden for den nærmeste fremtid?
kan ikke finde det på nettet (eller på nettet er det tætteste Budapest i Ungarn)??

Hmm, har hørt rygter om, at de skal spille i DK igen i 2011... Kan det passe? Hvis de skal spille i DK 2011, så SKAL jeg bare med Selvom det bliver en lidt dyr omgang for mig med fly m.m., men jeg er ligeglad Var ikke med til nogen af deres 5 konserter sidste år

Anmeld

3. maj 2010

Kvindemin

Jeg SKAL også med, tager også gerne flyet til London, hvis de da bare spillede der??

Anmeld

4. maj 2010

slettet_7530

Har du prøvet deres hjemmeside? min mand var afsted  den 20 juli sidste år, jeg mener ikke de kommer igen før til næste år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.