Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var oppe ved min læge i dag og blive tjekket en sidste gang inden min termin. Alt er som det skal være og min lille Alexander inde i maven har det godt. Min læge ville ikke gætte på hvor meget han vejede for det synes han ikke selv at han var god nok til men sidst jeg var oppe ved min jodremoder der satte hun ham til at veje ca. 2kg og der var jeg 32+3 og i dag er jeg 33+6 . Men det der med at de skal trykke og sådan når de skal mærke på maven synes jeg føles ubehaligt og gør en lille smule ondt, især når der bliver mærket ved hoved, er det normalt og burde jeg sige det til dem? Jeg var oppe på vægten og den gav mig store øjne. Fra inden jeg blev gravid og så til nu der har jeg taget 19,5kg på . og min læge kommenterede det slet ikke . Men jeg håber at jeg har nemt ved at tabe det efter fødslen. Jeg er helt sikker på at alle de kg på kroppen nok skal belønne mig med et vidunder . Til sidst så var jeg i Netto og til jer som kan bruge det så vil jeg sige at de har engangs soveunderlag (125cm x 0.80cm) 2 stk i en pakke for 10 kr . Da jeg så kom hjem så fik jeg et stort jag helt nede i "bunden af maven"/ved livmoderen og jeg gav godt nok lyd fra mig selv om jeg er helt alene i huset her hehe og så kom jeg til at tænke på hvor slemt det så vil være til fødslen og hvad mange af jer kvinder har været igennem . Undskyld det blev lidt langt
. Det var bare "lidt" fra mig af
Hilsen Ditte, 33+6
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128