41+4 og stadig intet sket :( + sygehus besøg idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

M.O.A.R.

Hej....

Nu er jeg ved at blive sindssyg af at vente, er 41+4..  

Har været på Nykøbing sygehus imorges kl 10 til igangsættelsessamtale og undersøgelse. Livmoderhalsen havde ikke trukket sig op eller  hvad man siger, så ingen tegn overhovedet på at han ville komme til verden lige nu (ved godt det kan ske hurtigt, men det var hvad de sagde derovre). Blev scannet, de kørte CTG og blev undersøgt indvendigt..

De var tilfredse med resultaterne, de skønner ham til omkring 3800-4000 g. og hans hoveddiameter er omkring 10 cm mente han.

Nu skal vi komme igen onsdag aften kl 18 og der snakkede de om at lægge ballon karteter op, men de håbede selvfølgelig på at se os derovre inden..

Var rigtig glad for behandlingen derovre, havde en virkelig virkelig sød jordmoder derovre og det var en rigtig sød mand som scannede mig..

Men SELVFØLGELIG...... inden på stuen ved siden af var der en der fødte mens vi ventede på ham som skulle scanne mig.. Stilheden blev brudt af barneskrig og der lå jeg bare og var ked af det ikke var vores tur.

Malene 41+4, som meget meget gerne vil have nogle veer!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Lone Jakobsen

vil skynde mig at puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuste ve støv i din retning. kan sørme godt forstå at du er utålmodig.

Anmeld

3. maj 2010

Bare mig..

For søren da, hvor er det da træls.. Han har det jo bare alt for godt derinde..

Du får en masse vestøv sendt fra mig af..

Marikka 38+4, kun 10 dage tilbage!

Anmeld

3. maj 2010

lisbethita

MaleneF skriver:

Hej....

Nu er jeg ved at blive sindssyg af at vente, er 41+4..  

Har været på Nykøbing sygehus imorges kl 10 til igangsættelsessamtale og undersøgelse. Livmoderhalsen havde ikke trukket sig op eller  hvad man siger, så ingen tegn overhovedet på at han ville komme til verden lige nu (ved godt det kan ske hurtigt, men det var hvad de sagde derovre). Blev scannet, de kørte CTG og blev undersøgt indvendigt..

De var tilfredse med resultaterne, de skønner ham til omkring 3800-4000 g. og hans hoveddiameter er omkring 10 cm mente han.

Nu skal vi komme igen onsdag aften kl 18 og der snakkede de om at lægge ballon karteter op, men de håbede selvfølgelig på at se os derovre inden..

Var rigtig glad for behandlingen derovre, havde en virkelig virkelig sød jordmoder derovre og det var en rigtig sød mand som scannede mig..

Men SELVFØLGELIG...... inden på stuen ved siden af var der en der fødte mens vi ventede på ham som skulle scanne mig.. Stilheden blev brudt af barneskrig og der lå jeg bare og var ked af det ikke var vores tur.

Malene 41+4, som meget meget gerne vil have nogle veer!!!

Åh...... hvor kan jeg huske det!!! Man er ved at eksplodere!!! Og tålmodigheden er ikke eksisterende!! HOLD UD!!! De bliver der jo heldigvis ikke for evigt. Jeg digtede en sang om min datter om, at hun ikke ville ud af maven, da jeg ventede hende i ren desperation!! Den endte jeg med at synge for hende, da hun kom ud for at få hende til at slappe af .

SENDER LIGE LIDT VESTØV!!!!!!!!!

KRAM FRA LISBETH

Anmeld

3. maj 2010

Sisley

Jeg forstår din frustration! Er selv 39+1 og ved at dø (!!!) så jeg kan slette ikke forestille mig at være så meget længere henne. Krydser alt hvad jeg krydse kan for at du snart får baby ud :-)

Anmeld

3. maj 2010

M.O.A.R.

Tak for ve-støv  

de 12 dage her har har været SÅ LANGE at man slet ikke kan fatte det.. Har virkelig medfølelse med andre som også er gået over tid, eller som kommer til at gå over tid, for det er virkelig ulideligt at vente!!!

nej hvor er jeg ynkelig, men hold op det egentlig også er rart at komme ud med det der tonser rundt i hovedet  på en hele tiden..

Anmeld

3. maj 2010

MariaJ

Uh, jeg kan godt forstå du er utålmodig nu. Puuster masser af vestøv afsted til dig ---------------------------------

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.