Endelig billeder fra fotografen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Karo

Milka skriver:

de er virkelig smukke hvad tager hun for sådan en omgang?

Jeg fik dem taget gratis, da hun så har lov til at bruge billederne som reklame for sit firma. Så jeg ved faktisk ikke hvad hun tager for det, men jeg kan klart anbefale hende. Hun er bare så sød, og tager nogle fantastiske billeder.

Hendes hjemmeside hedder: www.charlottehammer.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Barbamama

EEEEEJ hvor er de SMUKKE!!!! Det er da helt vildt!!!!! Er helt færdig over dem!!!!

Anmeld

4. maj 2010

lion

Super gode billeder hun har taget. Hun er bare skide god.

Anmeld

4. maj 2010

lion

Milka skriver:

de er virkelig smukke hvad tager hun for sådan en omgang?

Hvis det bare er af dine børn og dig. 1500kr

Hvis det er med flere mennesker 3000

Anmeld

4. maj 2010

mama09

Karo skriver:

Så fik jeg endelig cdén med billederne fra Charlotte Hammer. Det var også hende der tog mave billeder af mig, samt billeder af Lions børn Julius og Cassandra. Billederne er blevet rigtige gode (hvis i spørger mig) selv om Marcus ikke var meget for at skulle sidde stille. Jeg vedhæfter et par stykker her og så ligger der flere i mine albums hvis i er intereset. Ialt tog hun 135 billeder så der er nogle at vælge imellem

ej hvor er de gode! super duper fede!

Anmeld

4. maj 2010

Ida.

Fantastiske og uvurderlige billeder!! Ville ønske vi havde sådan nogle billeder af mine piger! De er virkelig fantastiske - og dine unger er bare så kønne!

Anmeld

4. maj 2010

anna-jonas

Helt igennem nogle fantastiske billeder...............WAUW. I har nu altså også nogle utrolig smukke børn..........

Anmeld

5. maj 2010

Karo

Hvor er i altså bare søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.