negativ test :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Anonym trådstarter

Tog en test i dag fordi at jeg er 2 dage over at jeg forventede at få mens, men den var negativ ... ej er bara så ked at det ....

Jeg har ondt i maven.... lidt under navlen, men det er ikke mens smerte ... men en nivende smerte....har aldrig følt det her før ? nogen der har ?

p.s. er ano fordi jeg ikke vil have at nogen i min omgangskreds skal vide at vi prøver at blive graved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

sufinurs

har lige læst et andet sted.. om en, der først blev testet positiv i 7. uge.. så ikke mist håbet... knus

har selv lige lavet en negativ test, men min mens skulle først komme i morgen.. så ..

Anmeld

3. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vent nogle dage og prøv igen Det kan jo være at du bare er en langsom tester

Anmeld

3. maj 2010

Anonym trådstarter

håber sååå meget at jeg kun er en langsom tester !! orker ikke flere negative teste ...

Anmeld

3. maj 2010

Louisiana

Jeg har også læst om flere der først kan teste positivt sent, håber også lige nu, at jeg er en af dem  Der er håb endnu 

Anmeld

3. maj 2010

Anonym trådstarter

Louisiana28 skriver:

Jeg har også læst om flere der først kan teste positivt sent, håber også lige nu, at jeg er en af dem  Der er håb endnu 

Ja det har jeg også læs her inde... men man håber jo altid at man kan få svar dagen efter mens er udblevet

for at du også er en af de langsome tester

Anmeld

3. maj 2010

Louisiana

Anonym skriver:

Ja det har jeg også læs her inde... men man håber jo altid at man kan få svar dagen efter mens er udblevet

for at du også er en af de langsome tester

Jeg synes også, at det er ganske uretfærdigt, at man ikke bare kan få svar med det samme!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.