negativ test :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Anonym trådstarter

Tog en test i dag fordi at jeg er 2 dage over at jeg forventede at få mens, men den var negativ ... ej er bara så ked at det ....

Jeg har ondt i maven.... lidt under navlen, men det er ikke mens smerte ... men en nivende smerte....har aldrig følt det her før ? nogen der har ?

p.s. er ano fordi jeg ikke vil have at nogen i min omgangskreds skal vide at vi prøver at blive graved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Lotus86

Altså ud fra erfaringer herinde fra, så er der jo mange der først har kunne teste positiv længere inde i graviditeten, så der kan stadig være en chance for at du er gravid

Jeg krydser i hvert fald fingre

Anmeld

3. maj 2010

TbCp

Jeg gik to uger over tid inden jeg fik en positiv test.... så fat mod

Anmeld

3. maj 2010

Skytten0111

(Personlig erfaring)

Jeg gik 10 dage over tid, før jeg fik en svag, svag positiv test.. Og mht. ondt i maven, så er det svært at sige om det er mens eller en lille baby der er på vej. Men du kan evt vente en uge og så tage en ny test der, hvis mens stadig er udeblevet..

Men hold humøret oppe, og prøv ikke at spekulere for meget over det. -For hvis den ikke er der denne gang, så skal det nok alligevel blive din tur..

Men jeg sender lige etafsted til dig - Heidi

Anmeld

3. maj 2010

Anonym trådstarter

Hej

Tak for jeres svar det varmer

Jeg har bare slet ikke tænkt så meget på at jeg ville være gravid i denne måned, forbi jeg har skrevet min fagprøve så der har slet ikke være tid til at tænke på det!

Ved godt at der er mange der ikke fær en positiv test før efter nogle dage/uger men hvorfor måske også mig??? vil bare finde ud af om jeg er gravid eller ikke!!

knus

Anmeld

3. maj 2010

lisbethita

Anonym skriver:

Tog en test i dag fordi at jeg er 2 dage over at jeg forventede at få mens, men den var negativ ... ej er bara så ked at det ....

Jeg har ondt i maven.... lidt under navlen, men det er ikke mens smerte ... men en nivende smerte....har aldrig følt det her før ? nogen der har ?

p.s. er ano fordi jeg ikke vil have at nogen i min omgangskreds skal vide at vi prøver at blive graved

Ih... jeg er virkeligt ked af, at du ikke fik en positiv test ;-(  Øv.... det er bare så hårdt, når mn så gerne vil. Jeg håber dog, at det snart vil ske for jer!!! 

Sender en masser kram og positive tanker!!

KRAM 

p.s. Forstår godt du er ano ;-)

Anmeld

3. maj 2010

Anonym trådstarter

lisbethita skriver:

Ih... jeg er virkeligt ked af, at du ikke fik en positiv test ;-(  Øv.... det er bare så hårdt, når mn så gerne vil. Jeg håber dog, at det snart vil ske for jer!!! 

Sender en masser kram og positive tanker!!

KRAM 

p.s. Forstår godt du er ano ;-)

ja det er utroligt hårdt men man må bare tænke positivt, selv om det er svært

Det hårdeste lige nu er at jeg har så ondt i maven ... men det ligner bare slett ikke mens mens smerter... men aligevel tror jeg det er mens derer på vej....

Tak for forståelse

Anmeld

4. maj 2010

lisbethita

Anonym skriver:

ja det er utroligt hårdt men man må bare tænke positivt, selv om det er svært

Det hårdeste lige nu er at jeg har så ondt i maven ... men det ligner bare slett ikke mens mens smerter... men aligevel tror jeg det er mens derer på vej....

Tak for forståelse

Åhh.... lille ven altså!! Det er hårdt!! Det er altid svært at sige noget, der kan hjælpe eller trøste!! Især fordi du bare er super ked af det :-( Der er desværre kun en vej - og det er frem....op på hesten igen og være positiv - tro på det!! Det er lettere sagt end gjort, men jeg håber, at du har en dejlig kæreste, som kan støtte dig! Husk på alle dem, som slet ikke kan finde nogen kæreste og derfor føler at overhovedet at prøve at få børn ikke er en mulighed! Jeg ved ikke om det hjælper dig, men jeg kender et par stykker som går rundt og er dybt ulykkelige, fordi de ingen mand kan finde. Jeg håber, at du kan holde modet oppe og vil blive ved med at kæmpe!!!

JEG SENDER DIG ET KÆMPE KRAM OG HELD OG LYKKE  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.