Gravid allerede... kan det virkelig passe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Anonym trådstarter

Smed p-spillerne og fik mens. den 14. april.
Evt. ægløsning 26.-29. april. og nu her den 3. maj har jeg murren i underlivet. Det føles måske lidt som mens. smerter, men i princippet burde den jo heller ikke komme så tidligt.
Hvornår ville jeg kunne teste om jeg er gravid?
Ville jeg evt. kunne gøre det i morgen??

Er anonym, da det gerne må være hemmeligt lidt endnu ,at vi prøver at lave en 2´er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

LinLin

Prøv - har ingen anelse!

Jeg testede svagt positiv da jeg var 4+2...

Anmeld

3. maj 2010

grinny

Anonym skriver:

Smed p-spillerne og fik mens. den 14. april.
Evt. ægløsning 26.-29. april. og nu her den 3. maj har jeg murren i underlivet. Det føles måske lidt som mens. smerter, men i princippet burde den jo heller ikke komme så tidligt.
Hvornår ville jeg kunne teste om jeg er gravid?
Ville jeg evt. kunne gøre det i morgen??

Er anonym, da det gerne må være hemmeligt lidt endnu ,at vi prøver at lave en 2´er

Ja prøv og test og se om den er der

Anmeld

3. maj 2010

Muffinmor

Min søster blev gravid ved første ægløsning efter hun smed pillerne. jeg blev gravid ved første ægløsning efter min spiral blev taget ud så ja det kan da sagtens lade sig gøre.

Held og lykke med testen.

Anmeld

3. maj 2010

Misa

Ville vente med at teste til den 14 ca.. den vil helt sikkert komme med negativt svar nu uanset hvad.. held og lykke  

Anmeld

3. maj 2010

oo

som jeg læser det er det idag 6-8 dage siden din ÆL, det betyder at ægget kun lige akkurat er ved at sætte sig fast nu, hvis du bliver gravid denne måned. det betyder også, at du ikke vil kunne få et positivt resultat på en graviditetstest, fordi din krop ikke er begyndt at danne HCG endnu. jeg ville liiiige give den en uge til inden jeg testede, hvis jeg var dig - selvom det er dødsvært at vente

man siger at ved en normal cyklus er testdag ca 14 dage efter ÆL.

men det kan sagtens være ægget der sætter sig fast som du mærker som en murren i underlivet det skal bare lige have lidt tid før du kan teste.

Anmeld

3. maj 2010

Anonym trådstarter

Åhh mange tak for svarene... hvor jeg eeelsker Baby.dk
Jeg skal prøve at beherske mig, og vente nogle dage endnu.
Har bestilt nogle test over nettet.. så venter til de kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.