Tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Maise

Hvornår fik din baby tænder ??

Clara bider i alt og igår opdagede jeg en lille bule der hvor hjørnetanden gerne engang skulle komme. Men starter de ikke normalt midt for i undermunden og først lidt senere?? Clara er 18 uger = 4 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

LinLin

6 mdr og 1 dag var den første tand brudt igennem - kunne mærke en lillebitte spids da han bed mig i fingeren Det starter som regel med fortænderne (her i undermunden) - men der er selvfølgelig nogle som ikke følger "normalen"

Anmeld

3. maj 2010

Maise

Mor til David skriver:

6 mdr og 1 dag var den første tand brudt igennem - kunne mærke en lillebitte spids da han bed mig i fingeren Det starter som regel med fortænderne (her i undermunden) - men der er selvfølgelig nogle som ikke følger "normalen"

ja det er nemlig det jeg tænker at det burde være midt for i undermunden. hun er kun 4 måneder og har bidt længe men de sidste par dage har det været helt tosset hun kører selvsutten ud i den side med hånden og tygger og tygger og bliver lettere hysterisk. Er der andet end det gummesaft man kan få på apo der er bedre?? Det koster 100-, det er jo røveri. 

Anmeld

3. maj 2010

LinLin

Maise skriver:

ja det er nemlig det jeg tænker at det burde være midt for i undermunden. hun er kun 4 måneder og har bidt længe men de sidste par dage har det været helt tosset hun kører selvsutten ud i den side med hånden og tygger og tygger og bliver lettere hysterisk. Er der andet end det gummesaft man kan få på apo der er bedre?? Det koster 100-, det er jo røveri. 

Jeg har aldrig købt noget til David, men har virkede heller ikke generet af det, når der kom en ny tand...

Anmeld

3. maj 2010

Maise

Mor til David skriver:

Jeg har aldrig købt noget til David, men har virkede heller ikke generet af det, når der kom en ny tand...

jeg ser det lige an, spørger hovederne i mødregruppen onsdag. Tak for hjælpen.

Anmeld

3. maj 2010

Mira0911

Kan ikke lige huske hvornår de begyndte at komme frem her... Men omkring 7 mdr tror jeg...

Anmeld

3. maj 2010

Maise

MoarJ skriver:

Kan ikke lige huske hvornår de begyndte at komme frem her... Men omkring 7 mdr tror jeg...

ja jeg tænker også at det er sådan 6-7 måneder der er normalen. hun er kun lige blevet 4 måneder og har døjet med det er par uger og så mærker jeg i weekenden en lille bule som også er der hun kører sutten ud og bider, hmm meget tidligt synes jeg.

Anmeld

3. maj 2010

4kløver

min den første var hun 8 måneder og der kom 4 på næsten engang... og nr4 hun er 6 måneder nu og var 5 da de to tænder kom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.