Sikken sjov og underholdende weekend jeg har haft....
Som de fleste jo nok ved, så var jeg publikum til bingo banko i lørdags aftes, hyldende morsomt.... Og ja, var i tv et par gange
Så der var jeg lige moviestar
Hehe
Søndag fejrede min stedmor fødselsdag, og hun forstod ikek teksten i sit kort fordi jeg have skrevet 3 adresser i stedet for de 10 navne som gaverne var fra.. Hehe.. Men ikke nok med det, jeg havde lavet en lagkage som overraskelse og sat hjem i deres køleskab(min forældres) som vi alle skulle med hjem og have noget af, når vi var færdige på resturanten... Vi javede min stedmor i køleskabet et par gange, men hun så bare ikke lagkagen, selvom den fyldte hele den ene hylde derinde, og hun så ikke mit hint med jeg have ladet hendes rugbrød stå ude på køkkenbordet eller at ALLE 11 gæster stod og gloede på hende og grinte, for og se hvornår hun opdagede kagen.. Hehe... Så da hun havde været i køleskabet 4 gange, stadig uden og se den, spurgte vi hende om hendes briller var beskidte og svaret var selvfølgelig "nej, hvorfor tror i dog det?" Så måtte vi jo sige til hende, åben køleskabet og kig på nederste hylde, så opdager du hvorfor... Så først der så hun den....
Det var den super del af weekenden...
Men men men, jeg har jo skrevet og dog også... For da alle endelig har spist lagkagen, og skal køre en til toget kl 21.30(der kører min kæreste og jeg ikek mmed, vi skulle hente vores datter), der er der en der kører og genere min svoger, så min svoger vælger og trække ind til siden og holde stille indtil ham den anden er kørt væk, men næh nej ham den anden standser sin bil, hopper ud og sparker en ordentlig bule i min svogers og spørger ham gud hjælpende om han ikke kan finde ud af og køre ordentligt
MEn alle kører så videre ned til banegården og sætter en på toget, men så der så blevet aftalt at min svoger og ham der der generede ham skulle mødes på OK tanken, og det gør de også(alle andre gæster er også stadig med, samt svogers forældre), så siger de til ham, at han skal betale for den bule i bilen eller de melder ham til politiet, det vil han ikke så han sætter sig ind i sin bil, gasser op og er tæt på og ødelægge min svogers bil, i og med hans står i bakgear da han gasser op... Men herre gud med den bil.. Han får nemlig sat sin i fremad gear, og der går det galt.. Han kører direkte ind i min svoger med fart på, så han flyver hen over kølerhjelmen på hans bil og i jorden.....Havde min svoger ikke stået hvor han havde gjort, så havde min far bakket sin bil ind i ham for og få ham stoppet!! Men ham idioten stikker så af, og de får kontaktet politi, ambulance og det hele.... Idioten glemmer så sine to veninder, så dem tilbageholder de mod deres vilje, da de vil have dem til og vidne selvom de ikk vil, men da politiet kom, så kom de satme til det da!! Min svoger bliver kørt på sygehuset i ambulance sammen med sin mor, og de andre kører først efter og ha snakket med politiet... Men de får så at vide af politiet, at han er RIGTIG godt kente ham idioten af politiet, han kørte på stjålne plader og han nu vil blive sigtet for at have kørt min svoger ned som kunne ha gået meget mere galt end det gjorde.... Han er umiddeltbart sluppet med "kun" en forstuvet nakke og chokket!!
De to veninden var egentlig veninder med min lille søster, men det er de nok ikke mere!!
Men hold da op en ende på en fantastisk weekend!!