Billedspam af BabyClara ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Faith

Maise skriver:

hvad skal din baby hedde ??

Hvis vores var blevet en pige sku hun ha heddet Clara og den anden Mathilde....

Men jeg venter 2 drenge og de skal hedde Emil og Mikkel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Maise

smillaluna skriver:

Hvis vores var blevet en pige sku hun ha heddet Clara og den anden Mathilde....

Men jeg venter 2 drenge og de skal hedde Emil og Mikkel

skønne navne, elsker især mikkel. og hvor er du heldig at skulle have to på en gang

Anmeld

3. maj 2010

TbCp

Hun er godt nok skøn!

Anmeld

3. maj 2010

Faith

Maise skriver:

skønne navne, elsker især mikkel. og hvor er du heldig at skulle have to på en gang

Vi føler os osse meget priviligerede at der er 2. Især fordi det har været så lang og hård en kamp at nå hertil. 5 mislykkede forsøg på en fertilitetsklinik og så bingo i 6. og sidste forsøg

Anmeld

3. maj 2010

Maise

smillaluna skriver:

Vi føler os osse meget priviligerede at der er 2. Især fordi det har været så lang og hård en kamp at nå hertil. 5 mislykkede forsøg på en fertilitetsklinik og så bingo i 6. og sidste forsøg

fedt at det lykkedes, det manglede også bare når man har været sådan en tur igennem. Vi forsøgte selv i 2,5 år. Fandt ud af at jeg har pcos og  var også på fertillitetsklinik. Så da jeg ventede på min mens i forbindelse med at skulle starte op på iui behandling kom den aldrig, typisk. men fedt vi selv kunne klare det. Det krævede også intensiv motion, 10 kg vægttab og omlæggelse af kost.

Anmeld

3. maj 2010

Faith

Maise skriver:

fedt at det lykkedes, det manglede også bare når man har været sådan en tur igennem. Vi forsøgte selv i 2,5 år. Fandt ud af at jeg har pcos og  var også på fertillitetsklinik. Så da jeg ventede på min mens i forbindelse med at skulle starte op på iui behandling kom den aldrig, typisk. men fedt vi selv kunne klare det. Det krævede også intensiv motion, 10 kg vægttab og omlæggelse af kost.

Fedt det kom af sig selv... Det hører man sommetider. Men det trækker tænder ud at skulle vente så længe på det. Synes osse det tærer på forholdet til manden fordi man tit reagerer forskelligt som mand og kvinde på kriser og hårde tider.

Men når det så endelig kommer er det hele ventetiden værd!

Anmeld

3. maj 2010

Maise

smillaluna skriver:

Fedt det kom af sig selv... Det hører man sommetider. Men det trækker tænder ud at skulle vente så længe på det. Synes osse det tærer på forholdet til manden fordi man tit reagerer forskelligt som mand og kvinde på kriser og hårde tider.

Men når det så endelig kommer er det hele ventetiden værd!

ja for det er bare det samme emne dag ud og dag ind man snakker om som gør ondt, men ja klart værd at vente på.

Anmeld

3. maj 2010

SabrinaR

Hvor er hun herlig

Anmeld

3. maj 2010

lululupo

Ihhh hvor hun kan smile.... Så smuk

Anmeld

3. maj 2010

lisbethita

Maise skriver:

Må bare vise jer lidt billeder af min elskede datter. Er så forundret over hvor højt man kan elske sit barn. Bare tanken får mig til at vræle. Men her er hun (aldersmæssigt i uvilkårlig rækkefølge, dog pt. 18 uger)  taaaaa daaaaaa

Haaa ha ha ha...... hvor er hun lækker!!!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.