Søges!!! hummel george overalls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.674 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

qp

I str 98 søges....?????

De er udsolgt i alle webshops i den str

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

qp

3. maj 2010

ekzunz

Jeg googlede faktisk en halv times tid i eftermiddags - også på svenske og engelske hjemmesider, men jeg kan simpelthen ikke finde nogle i str. 98

Anmeld

3. maj 2010

Muffinmus

hmm, bruger man ovaralls i str 98??

Det er da smid bleen str og der er de da droppet er de ikke??

Nå, men har prøvet at google dem og KAN ikke finde dem nogen steder. I mine lokale butikker i dag havde de dem kun tilbage i str 68 desværre. Kiggede selv efter dem når jeg nu var ude og ose.

Anmeld

3. maj 2010

qp

MariaE skriver:

hmm, bruger man ovaralls i str 98??

Det er da smid bleen str og der er de da droppet er de ikke??

Nå, men har prøvet at google dem og KAN ikke finde dem nogen steder. I mine lokale butikker i dag havde de dem kun tilbage i str 68 desværre. Kiggede selv efter dem når jeg nu var ude og ose.

Hvis du har kritiske spørgsmål el undringer om hvorvidt det er passende, at et barn bruger overalls i en str 98 - så synes jeg du skal oprette din egen tråd om det....!

Og ellers tak for du kiggede efter dem i butikken

Anmeld

3. maj 2010

qp

Znuzke skriver:

Jeg googlede faktisk en halv times tid i eftermiddags - også på svenske og engelske hjemmesider, men jeg kan simpelthen ikke finde nogle i str. 98

Ja jeg har også googlet, sverige, danmark og norge efter dem.... og de er simpelthen ikke til, at få i str 98 - udsolgt allevejne!

Røv irriterende....

Anmeld

3. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Åhh kan ikke huske hvad butikken hedder, men er ret sikker på at en butik lige rundt om hjørnet fra mig har dem.. 

Jeg vil gerne gå ned og kigge i morgen.. Vil dog høre om du vil smide et billede ind, så jeg er helt sikker på det er de samme som google fortæller mig

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

3. maj 2010

qp

s.tina skriver:

Åhh kan ikke huske hvad butikken hedder, men er ret sikker på at en butik lige rundt om hjørnet fra mig har dem.. 

Jeg vil gerne gå ned og kigge i morgen.. Vil dog høre om du vil smide et billede ind, så jeg er helt sikker på det er de samme som google fortæller mig

Ejh for fanden, vil du gøre det for MIG!!!?????

De koster 299 eller 300 lige ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Ja det er dem jeg tænkte på.. Ved nemlig de havde den i 98 i lørdags Stod og kiggede på dem

Jeg smutter derned forbi i morgen og lure, og hvis de har dem, køber jeg dem med hjem hvis du ønsker det ?

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

3. maj 2010

qp

s.tina skriver:

Ja det er dem jeg tænkte på.. Ved nemlig de havde den i 98 i lørdags Stod og kiggede på dem

Jeg smutter derned forbi i morgen og lure, og hvis de har dem, køber jeg dem med hjem hvis du ønsker det ?

Ja for fanden da!!!! Vil jo viiiiiiiildt gerne have de overalls, er helt forelsket i dem .... Jeg kan lige sende dig mit mobil nr og så kan du sms i morgen hvis det er du får dem købt.... så finder vi lige ud af noget mht bankoverførsel osv osv...

Hvor er du dog bare fantastisk.... 1000 tak for du vil gøre det for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.