Dette hadnler om min far og hans kæreste. Hun er den sødeste dame man kan tænke sig. Er virkelig gået ind og overtaget moderrollen både for mig og min bror (dog mest min bror har haft brug for det), da min egen mor jo ingenting gider at have med David eller jeg at gøre. Planen er så at min fars kæreste skulle med op på onsdag og hjælpe med at rette min brudekjole til, så hun også lige kan se, hvordan man snørrer den. Hun har så imellemtiden fået nyt arbejde, hvor hun skal starte på onsdag. Dejligt for hende men jeg er bare sådan booket op i denne mdr, at jeg ikke kunne overksue at flytte tiden. Derfor spørger jeg min far, om han ikke vil tage med i stedet, som han selvfølgelig gerne vil. Det tyder på at kæresten er blevet noget sur over dette, da "hun jo skulle være med til det". De ender i et kæmpe sammenstød og jeg modtog igår en sms fra min far: Kontakt ikke ****. Nærmere senere. De er på talefod igen, men hvorfor skal hun dog blive så sur over dette? Ja, jeg kunne jo selvfølgelig godt have rykket tidspunktet til torsdag, hvor hun kunne, men jeg skal have Silas med og vi skal skrive kontrakt senere med dagplejeren. Så det vil bliver næsten 3 timer i bil på en dag og det synes jeg er for meget for ham. Så tænkte faktisk kun på min søns ve og vel. Synes bare det er dybt frustreret at hun skal få sådan nogle flip over en så lille bagatel - som jeg synes det er at rette en kjole til.
Noget helt andet er jo min dejlige broder. Han har jo været psykisk ustabil i mange år, gået med selvmordstanker mm. Der er ingen der har ville tage hånd om ham og for en uge siden gik han til sin læge og sagde ordret: Hvis du ikke hjælper mig nu, går jeg ud og tager mit liv. Torsdag kom han så til en psykiator (forfærdeligt at det var det der skulle til for at få lægen op af stolen). Han har fået ikke mindre end fire diagnoser: posttraumatisk stress, OCD, social forbi og angst. Nu skal han så begynde at gå ved psykiatoren jævnligt hvor det først og fremmest skal arbejde på posttraumatisk stress.
Synes bare der er så mange ting for tiden. Kan slet ikke overskue en dagligdag. Har så mange gøremål pt. Træls at tænke sådan, men gud hvor jeg glæder mgi til brylluppet er overstået. Kan være jeg kan slappe lidt af igen.
Anmeld