Vi fik fir over et halvt år siden en ny overbo.. Hun er nu blevet til 3 = de bor 3 piger deroppe.
De holder tit fest og larmer en del, og deres gæster skal da nok få vækket hele opgangen når de går ned og skal i byen kl tis om natten.
Vi har været rimelig large og ikke gider gøre noget vildt ud af deres larm, så længe der ikke går ud over vores søns søvn, så brokker vi os ikke. Heller ikke når de vælger at flytte rundt, op og ned kl 23.30 om aften.
Men nu er min tålmodighed opbrugt. Vi er i gang med at få lavet altaner i vores gård, så vores søn sover foran hoveddøren til opgangen. Vi er selv ryger, så det er ikke en hetz mod ryger.
Vi har længe snakkede om at der lå utrolig mange skodder foran vores hoveddør, det viser sig så at de sidder og ryger ud af vinduret.. Og ja hvorfor skulle de dog anskaffe sig et askebære??
Men nu er jeg den heldige vinder af et sort fedt hul i vores barnevogn, fordi de smider smøgerne ud af vinduet.. For pokker hvor er jeg sur.. Det koster lige 1500 kr at få ny kaleche på den 
Og nu hænger der en meget sur seddel nede i opgange, og jeg er færdig med at være sød og forstående!!!
Øv altså
http://miniministeren.blogspot.com/
Anmeld