Okay, nu er jeg sur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Vi fik fir over et halvt år siden en ny overbo.. Hun er nu blevet til 3 = de bor 3 piger deroppe.

De holder tit fest og larmer en del, og deres gæster skal da nok få vækket hele opgangen når de går ned og skal i byen kl tis om natten.

Vi har været rimelig large og ikke gider gøre noget vildt ud af deres larm, så længe der ikke går ud over vores søns søvn, så brokker vi os ikke. Heller ikke når de vælger at flytte rundt, op og ned kl 23.30 om aften.

Men nu er min tålmodighed opbrugt. Vi er i gang med at få lavet altaner i vores gård, så vores søn sover foran hoveddøren til opgangen. Vi er selv ryger, så det er ikke en hetz mod ryger.

Vi har længe snakkede om at der lå utrolig mange skodder foran vores hoveddør, det viser sig så at de sidder og ryger ud af vinduret.. Og ja hvorfor skulle de dog anskaffe sig et askebære??

Men nu er jeg den heldige vinder af et sort fedt hul i vores barnevogn, fordi de smider smøgerne ud af vinduet.. For pokker hvor er jeg sur.. Det koster lige 1500 kr at få ny kaleche på den

Og nu hænger der en meget sur seddel nede i opgange, og jeg er færdig med at være sød og forstående!!!

Øv altså

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Enayia

s.tina skriver:

Vi fik fir over et halvt år siden en ny overbo.. Hun er nu blevet til 3 = de bor 3 piger deroppe.

De holder tit fest og larmer en del, og deres gæster skal da nok få vækket hele opgangen når de går ned og skal i byen kl tis om natten.

Vi har været rimelig large og ikke gider gøre noget vildt ud af deres larm, så længe der ikke går ud over vores søns søvn, så brokker vi os ikke. Heller ikke når de vælger at flytte rundt, op og ned kl 23.30 om aften.

Men nu er min tålmodighed opbrugt. Vi er i gang med at få lavet altaner i vores gård, så vores søn sover foran hoveddøren til opgangen. Vi er selv ryger, så det er ikke en hetz mod ryger.

Vi har længe snakkede om at der lå utrolig mange skodder foran vores hoveddør, det viser sig så at de sidder og ryger ud af vinduret.. Og ja hvorfor skulle de dog anskaffe sig et askebære??

Men nu er jeg den heldige vinder af et sort fedt hul i vores barnevogn, fordi de smider smøgerne ud af vinduet.. For pokker hvor er jeg sur.. Det koster lige 1500 kr at få ny kaleche på den

Og nu hænger der en meget sur seddel nede i opgange, og jeg er færdig med at være sød og forstående!!!

Øv altså

føj for den da! Jeg kan dælme da godt forstå du er sur! Det er da en uacceptabel opførsel! Kan godt se det må være forfærdelig svært for dem lige at bruge et askebæger. Utroligt folk ikke tænker sig om, eller på andre mennesker!

Anmeld

3. maj 2010

Momster89

Ej for f... da..

Tænk hvis din søn lige havde fået skoddet i hovedet.

Utroligt at folk ikke tænker sig om

Anmeld

3. maj 2010

Mumto3

EJ altså!!!! Tænk hvis jeres søn havde ligget i barnevogen, og cigaretskoddet var røget ind til ham!!!! Det er da en forfærdelig tanke. Jeg kna godt forstå du er sur!!

(Sagde kvinden der har boet ved siden af en festsal i mange år, og jeg kunne høre ALT fra salen. Ikke bare høj musik, næ du, når de holdt TALER til bryllup o.lign. så kunne jeg høre det hele. Det var bare så belastende, men dengang havde jeg ikke børn. Jeg kunne slet slet ikke holde sådan noget ud nu!)

Jeg synes det er super flot af dig at du har kunne holde dig i skindet så længe! Jeg var flippet ud for længst.

Anmeld

3. maj 2010

numsefisk

Solveig89 skriver:

Ej for f... da..

Tænk hvis din søn lige havde fået skoddet i hovedet.

Utroligt at folk ikke tænker sig om

Gudskelov var han lige blevet taget ind, så da vi skulle ned for at køre den ind i rummet, lå den lille"gave" ellers til mig.. Øv...

Anmeld

3. maj 2010

Momster89

Puha sikke et held.

Jeg håber de forstår din seddel, så du ikke skal være urolig når den lille skal ud og sove.

Anmeld

3. maj 2010

numsefisk

Mumto3 skriver:

EJ altså!!!! Tænk hvis jeres søn havde ligget i barnevogen, og cigaretskoddet var røget ind til ham!!!! Det er da en forfærdelig tanke. Jeg kna godt forstå du er sur!!

(Sagde kvinden der har boet ved siden af en festsal i mange år, og jeg kunne høre ALT fra salen. Ikke bare høj musik, næ du, når de holdt TALER til bryllup o.lign. så kunne jeg høre det hele. Det var bare så belastende, men dengang havde jeg ikke børn. Jeg kunne slet slet ikke holde sådan noget ud nu!)

Jeg synes det er super flot af dig at du har kunne holde dig i skindet så længe! Jeg var flippet ud for længst.

Ja det er bare så pil surt..

Har altid været en super god opgang, hvor alle folk tog hensyn til hinanden, og har været super til lige om at give besked om fest eller andet.. 

Gu fanden larmer vi også selv. Og har sagt til vores underbo at hun må sku sige til hvis Vito larmer for meget. Men ja hun har ikke hørt ham siger hun.

Har altid været glad for at bo i lejlighed, og har aldrig overvejede at klage over nogle, men de tøser, leger sku med ilden.

Havde Vito ligget i vognen, ja så havde jeg kradset øjnene ud på dem.. 

Anmeld

3. maj 2010

numsefisk

Enayia skriver:

føj for den da! Jeg kan dælme da godt forstå du er sur! Det er da en uacceptabel opførsel! Kan godt se det må være forfærdelig svært for dem lige at bruge et askebæger. Utroligt folk ikke tænker sig om, eller på andre mennesker!

Ja jeg mener bare det kræver så lidt.. Altså de kan jo for pokker se den står der..

Anmeld

3. maj 2010

Soap

Jeg syns du skal kræve dem erstatning , deres forsikring på dække det 

Anmeld

3. maj 2010

Soap

på = må 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.