Min datter er lige startet i børnehave i dag... Og det er gået rigtigt godt... I den forbindelse kom vi til at snakke om frugtposer, da jeg ikke havde lagt hendes frugt i en plasikpose eller en anden form for beholder...
 Så fortæller de mig at de er gået fra at lave frugtposer (de der søde nogen i stof, som børnene maler på), fordi det i forældrebestyrelsen er blevet besluttet at de er for uhygieniske???  Da der, kunne lægge frugtrester i (hvis der nu kun blev spist et halvt æble), eller børnene tørrede mælk op med dem... Altså jeg forventer da at hvis min datter ikke spiser hendes æble op at så bliver det smidt ud og IKKE lagt i posen igen... Og i øvrigt kan sådan en pose vel vaskes en gang i mellem, hvis der skulle komme mælk på...
 Da der, kunne lægge frugtrester i (hvis der nu kun blev spist et halvt æble), eller børnene tørrede mælk op med dem... Altså jeg forventer da at hvis min datter ikke spiser hendes æble op at så bliver det smidt ud og IKKE lagt i posen igen... Og i øvrigt kan sådan en pose vel vaskes en gang i mellem, hvis der skulle komme mælk på...
 Det er vel fair nok at de ikke laver dem længere, synes måske bare det er en lidt dårlig undskyldning...
 Er det bare mig der finder det lidt mærkeligt...

Anmeld