Nej nej nej ikke nu... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Bom

Ja jeg er sku blevet forkølet...

Det startede med at jeg vågnede imorges med ondt i halsen, ikke særlig meget, men lidt.. Det er så kun blevet værre i løbet af dagen, og nu har jeg bare mega ondt i halsen og snottet løber ud af næsen på mig..

Jeg synes det er et mega træls tidspunkt, da bebs jo kan melde sin ankomst når som helst..

Jeg har ellers en aftale med en zoneterapeut imorgen (idag mandag), men ved sku ikke om jeg skal aflyse den, for har da virkelig ikke lyst til at føde når jeg er snottet og har ondt i halsen.. 
Min mor siger at jeg glemmer alt om det når jeg først ligger og har veer, men det er da skide træls..  

Hva synes i piger?? Skal jeg bare få noget zoneterapi, og se hvad dagen bringer eller skal jeg vente?? Er total i vild rede..
Håber bare på at det er væk når jeg vågner..

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Plysbjørnen

Det synes jeg godt du kan... altså få Zoneterapien... Det kunne jo også være at de kan hjælpe på din forkølelse...

Anmeld

3. maj 2010

NoName

Afsted til Zoneterapi med dig... Som bettefis siger, så kan det jo være hun lige kan klemme lidt af forkølelsen ud af kroppen på dig...

Held og lykke, glæder mig til at læse FB og se billeder om nogle dage... Uhhhh spændende - hvis det virker, men x alt hvad jeg kan for at det virker

NoName 27+5

Anmeld

3. maj 2010

sarahb

jeg blev super forkølet lige op til min fødsel og lå med mega ondt i halsen, så da jeg fødte drak jeg så meget saft for at smørre min hals imellem alle gisp, av, ahhhh, hihi...

Det kan være det er et tegn..

Anmeld

3. maj 2010

Bom

noname skriver:

Afsted til Zoneterapi med dig... Som bettefis siger, så kan det jo være hun lige kan klemme lidt af forkølelsen ud af kroppen på dig...

Held og lykke, glæder mig til at læse FB og se billeder om nogle dage... Uhhhh spændende - hvis det virker, men x alt hvad jeg kan for at det virker

NoName 27+5

Har også besluttet mig for at tage afsted alligevel..  Halsen gør ikke så ondt idag, og er kun lidt snottet, så håber at det allerede er på retur..

Jeg håber virkelig også at det her kan sætte skub i tingene for synes sku det er hårdt nu..

Jeg regner med at mine veninder Sara eller Susanne skriver herinde hvis der sker noget, eller skriver Caroline det sikkert.. De får ihvertfald en sms når hun er kommet til verden..  

Anmeld

3. maj 2010

Bom

sarahb skriver:

jeg blev super forkølet lige op til min fødsel og lå med mega ondt i halsen, så da jeg fødte drak jeg så meget saft for at smørre min hals imellem alle gisp, av, ahhhh, hihi...

Det kan være det er et tegn..

Puha så må fødslen da ha været endnu hårdere end normalt..  Frygter nok mest at jeg ikke kan få vejret..

Anmeld

3. maj 2010

NoName

Mini-Terp skriver:

Har også besluttet mig for at tage afsted alligevel..  Halsen gør ikke så ondt idag, og er kun lidt snottet, så håber at det allerede er på retur..

Jeg håber virkelig også at det her kan sætte skub i tingene for synes sku det er hårdt nu..

Jeg regner med at mine veninder Sara eller Susanne skriver herinde hvis der sker noget, eller skriver Caroline det sikkert.. De får ihvertfald en sms når hun er kommet til verden..  

En sending ve støv sendt afsted i din retning...

Anmeld

3. maj 2010

Bom

noname skriver:

En sending ve støv sendt afsted i din retning...

Tusind tak..  Håber det hjælper..

Anmeld

3. maj 2010

Liljesilas

Vil bare lige sige, at det er så synd for dig. Jeg har selv lige lagt en hel uge med ondt i halsen, derefter feber og så mega snottet. Der er bare ikke noget værrer!!! Jeg krydser finger for det går hurtigt over

Anmeld

3. maj 2010

Ansemusen

Mini-Terp skriver:

Ja jeg er sku blevet forkølet...

Det startede med at jeg vågnede imorges med ondt i halsen, ikke særlig meget, men lidt.. Det er så kun blevet værre i løbet af dagen, og nu har jeg bare mega ondt i halsen og snottet løber ud af næsen på mig..

Jeg synes det er et mega træls tidspunkt, da bebs jo kan melde sin ankomst når som helst..

Jeg har ellers en aftale med en zoneterapeut imorgen (idag mandag), men ved sku ikke om jeg skal aflyse den, for har da virkelig ikke lyst til at føde når jeg er snottet og har ondt i halsen.. 
Min mor siger at jeg glemmer alt om det når jeg først ligger og har veer, men det er da skide træls..  

Hva synes i piger?? Skal jeg bare få noget zoneterapi, og se hvad dagen bringer eller skal jeg vente?? Er total i vild rede..
Håber bare på at det er væk når jeg vågner..

Knus Maria

Jeg er i PRÆCIS samme situation som dig! Blev mega forkølet for halvanden uge siden snart og det er ikke gået væk. Har termin 12. maj, så kan jo i princippet føde når som helst. Virkelig rigtig ufedt at hoste sine lunger op og ikke kunne få ordentligt luft hvis man skal føde. Så håber det går i sig selv meget snart, men ser desværre ikke sådan ud. Jeg håber du har mere held og at du bliver rask hurtigt igen, så du kan føde med luft igennem

Rigtig god bedring!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.