Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg bliver simpelthen nød til at dele disse skønne billeder af min kat, Bastian. Han er lige blevet et år, så han er stadig en lille kat.
Billed nr. 2 sidder han sammen med min anden kat Blob (ja det er et underligt navn, og ved slet ikke hvorfor det lige var det han kom til at hedde, hehe)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nårh
Vi har også en Bastian
Caroline86 skriver: Nårh Vi har også en Bastian
Hvor er det første billede bare rigtig godt...
grinny skriver: Jeg bliver simpelthen nød til at dele disse skønne billeder af min kat, Bastian. Han er lige blevet et år, så han er stadig en lille kat. Billed nr. 2 sidder han sammen med min anden kat Blob (ja det er et underligt navn, og ved slet ikke hvorfor det lige var det han kom til at hedde, hehe)
Næh hvor ser han da bare herlig ud...
Hvor er han bare dejlig når han sidder der og prøver på ikke at falde i, hehe.
Vi har overvejet at anskaffe os en til, men ved ikke helt.
grinny skriver: Hvor er han bare dejlig når han sidder der og prøver på ikke at falde i, hehe. Vi har overvejet at anskaffe os en til, men ved ikke helt.
vi har 3
Bastian er ældst med sine 3½ år, Alfred er 3 år og Findus er 2 år
Vi får ham her om en måneds tid og vi glææææder os....
Pt. hedder han Olfert, men det bliver han vist ikke ved med. Vi er ude i noget Ben10, DarthVader, Gert, Fifi, Ariel, misser osv. osv. - så den får vist et laaaangt navn
Znuzke skriver: Vi får ham her om en måneds tid og vi glææææder os.... Pt. hedder han Olfert, men det bliver han vist ikke ved med. Vi er ude i noget Ben10, DarthVader, Gert, Fifi, Ariel, misser osv. osv. - så den får vist et laaaangt navn
årh.. smelte smelte
Jeg synes han ligner en Valentin
Han er da bare skøn. Kan slet ikke stå for hans blå øjne.
Caroline86 skriver: årh.. smelte smelte Jeg synes han ligner en Valentin
Valentin er også et rigtigt godt bud.
Jeg har engang haft en Ferdinand (var meeeget glad for blomster ligesom tyren (man skal læse tegneserier her)) og jeg synes godt han kunne ligne en Ferdinand den 2.
Men jeg er oppe mod 5 børn som har de særeste forslag, så jeg skal vist kæmpe min sag...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128