Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
her er så den kage som jeg lavede til min søsters polterabend.
ikke helt tilfreds med sko og blomster selv, men den kommende brud var meget overrasket og glad.
2 x chokolade bunde, 1 drømmekage bund, hindbærmouse og daimcreme.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wwwwaaauw fed polterabent kage Yay. Hvad med brylluppet?? skal du også kreere kage til det?
Zafir skriver: Wwwwaaauw fed polterabent kage Yay. Hvad med brylluppet?? skal du også kreere kage til det?
nej det skal jeg "heldigvis" ikke... der er rigeligt at se til... det er faktisk en veninde af min søster der skal det.. det blev bestilt før jeg begyndte på det show her.. mener bare de skal have hvide kager på stativ med friske blomster på.
Synes den er rigtig flot...
Susan1978 skriver: nej det skal jeg "heldigvis" ikke... der er rigeligt at se til... det er faktisk en veninde af min søster der skal det.. det blev bestilt før jeg begyndte på det show her.. mener bare de skal have hvide kager på stativ med friske blomster på.
Så rimelig kedelig, men alligevel pæn kage. Du må da gerne lige smække et billede på alligevel
Hvornår er polteraben??...
Zafir skriver: Så rimelig kedelig, men alligevel pæn kage. Du må da gerne lige smække et billede på alligevel Hvornår er polteraben??...
Polter var igår og bryllup er den 15 maj.
Susan1978 skriver: Polter var igår og bryllup er den 15 maj.
I luuuuuuve polterabener og I luuuuuve bryllupper Yay.
Håber det bare bliver SUPER mega dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128