Tak for idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Karo

Idag kørte Ida og jeg til Ølstykke, hvor vi skulle besøge Pernille (skoubo) og Freja i Daub-deluxe´s hovedkvarter, og møde nogle andre skønne kvinder herinde fra. Desværer var der en del mandefald og vi endte derfor med "kun" at være Pernille (skoubo) med Freja, Merethe (Perl) med Nadia, Camilla (Liam) med Zoey og mig og Ida. Men alligevel syndes jeg vi havde en hyggelig dag og vil gerne takke for dejlig kage og for flade boller Og selvfølgelig for det gode selvskab.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Milka

Karo skriver:

Idag kørte Ida og jeg til Ølstykke, hvor vi skulle besøge Pernille (skoubo) og Freja i Daub-deluxe´s hovedkvarter, og møde nogle andre skønne kvinder herinde fra. Desværer var der en del mandefald og vi endte derfor med "kun" at være Pernille (skoubo) med Freja, Merethe (Perl) med Nadia, Camilla (Liam) med Zoey og mig og Ida. Men alligevel syndes jeg vi havde en hyggelig dag og vil gerne takke for dejlig kage og for flade boller Og selvfølgelig for det gode selvskab.

jeg var så ked af at jeg måtte gå glip af træffet! vi kørte jo hjem tidligt søndag morgen, ved ikke om pernille fortalte om pigernes opførsel hele weekenden men det var godt at i hyggede jer

Anmeld

3. maj 2010

TbCp

Karo skriver:

Jeg ville så gerne have været med...

Men ting herhjemme gjorde desværre at jeg måtte aflyse... håber det lykkes en anden gang

Anmeld

3. maj 2010

LIZO

det var super hyggeligt zoey sov mange timer efter.. det var hårdt at være ude

Anmeld

3. maj 2010

Skouboe

Ja, tak fordi I kom og for blomsterne

Det var super hyggeligt - jeg håber dog at være lidt mere på toppen næste gang og ikke have så ondt... kors, hvor er jeg snart træt af at være gravid.. jeg er SÅ dårligt til det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.