Kristinewl skriver:
Ja, for lige nu er jeg ikke mere værd. 
S for SYGDOM. Ikke sygdom men SYGDOM! Inden for de to sidste uger har vi haft en halsbetændelse, bræksyg af to omgange, halsbetændelse igen, udslet, en kløende endetarm, en betændt finger der måtte skæres i og nu en halsbetændelse mere igen igen igen... 
K for køkken. ARGH
Vi kan bare ikke blive færdige. Der mangler alle disse små detaljer men nu er det ved at drive mig til vanvid. Jeg hader det bare og kan se i min mands øjne at han bare ikke magter det lige nu.
A for arbejde, en laaaaang historie for sig selv. Vi har fyret en. Ikke timer nok til næste år. Puha hvor kommer vi til at løbe stærkt næste år. Men det værste var at men jeg gik og ventede på at få afvide og man var inde eller ude så kunne jeg faktisk ikke bestemme mig om jeg helst ville blive eller ej. Men jeg valgte ikke at gøre noget og fortsætter jo så på skolen næste år eller ......
K for kolloni. Ved slet ikke hvor jeg skal begynde!? Thea - min LILLE nus skal på kolloni med børnehaven i to dage. TO TO TO TO TO dage! Jeg kan godt fortælle jer tøser at min hoved var i løbet af to sek. fyldt til bristepunktet med "hvad nu hvis" - spørgsmål. Hvad nu hvis hun falder, bliver våd, græder, er sulten, ikke kan sove, vågner om natten, bliver stukket af en bi, sveder, fryser, bliver solskoldet.....
Men når alt kommer til alt er det eneste problem nok. "Hvad nu hvis jeg ikke kan undvære hende."?? 
T for Tilde. Min skønne store piger der vokser og udvikler sig helt vildt. Hun er startet i før skole. Ja tænk det er hun. Så stor er hun nemlig blevet. Puha... Hun gør mig dagligt stolt og dagligt flyder mit hjerte over med kærlighed til hende (ja, og Thea også jo ) Men igen kan mit mor-hoved, hvis det får lov gå amok med "hvis nu"... Jeg prøver at trække vejret dybt og slappe af. Det skal nok gå. Hun er en dygtig pige. 
E for engle - søstre. For hvad skulle jeg dog gøre uden! De er der altid når jeg har brug for det. 
M for medicin.
Hurra for det! Ja, hvem skulle ha' troet jeg ville sige det. Jeg er så glad for min beslutning og jeg kan mærke at jeg ofte reager helt anderledes og bedre end jeg har gjort længe. Det føles skønt! 
N for navlestrengen. Jeg elsker jer tøser. 
H for håb.
V for at vente på den person der gerne skulle træde ind af min dør med en besked om at nu skal jeg tage på weekend og forkæle mig selv og så skal den person nok tage alle pligterne her hjemme... Mon den lille fe kommer ??? 
K for Kristine. 
Det var da en voldsom overskrift - Kan du så være sød!!!!!!!
Er det Thea der har lært dig alle bogstaverne? Synes det er så flot at hun kan alfabet-sangen, dygtige pige

Ellers er I ikke blevet ramt at noget sygdom siden sidst? Hold da op hvor er det bare langt fra fair SÅ MEGET væmmelig sygdom som I har måtte døjes med. Æv æv og mere æv. Håber inderligt I alle snart er på toppen igen! Rigtig god bedring 
Hvad mangler I at få lavet på det køkken efterhånden? Det har bare at være færdig når vi kommer op til jer næste gang. Er såååå spændt på at se det færdige resultat, men er sikker på der er sket STORE fremskridt siden nytår (med mindre det ER meningen at I skal ha den der fiiine revne i gulvet og ingen låger på skabene hihi) Men er slet ikke i tvivl om at det bare blir hammer godt Kristine. Det færdige resultat er uden tvivl værd at vente på 
Åååh Thea vil da eeeelske at komme med på kolini. Gi du nu bare dit moderhjerte fri, men jeg ved også godt at det aller største "hva nu hvis" er at du får svært ved at undvære den lille krøltop!
At Tilde er ved at være en STOR pige dét kan vi nok ikke komme udenom. For pokker hvor går det bare STÆRKT! Og er bange for det blot går endnu stærkere når først hun begynder i skole. Det er desværre en realitet os mødre aldrig helt vil se i øjnene. Niklas Emil skal derfor ALDRIG begynde i skole!!
Kristine! Nu kommer jeg snart og rusker MEGET HÅRDT i dig!!! Se så at find ud af hvad du vil med dit arbejde! Jeg har jo sagt til dig at det er NU du ska gøre noget - Smed mens jernet er varmt (hilsen en der sgu heller ikke selv gør en skid....) men livet ER bare for kort til at være det forkerte sted!!!! Tænk nu over det 
Skulle vi snart lave noget sammen bare dig og mig??????????
LOVE UUUUUUUUUUUUUU BIIIIG TIME!!!!!!!!