Så blev mor her også syg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Anonym trådstarter

Føj hvor har jeg det bare dårligt.... jeg er bare blevet smittet af pigerne den grad... i fredags blev jeg hjemme fra skole fordi jeg var dårlig og det blev kun værre lørdag hvor jeg rente på wc pænt mange gange med dårlig mave... Så i dag måtte jeg sende manden op og købe noget medicin til min mave for vi skulle til konfirmation.. vi kom da også afsetd men måtte tage hjem efter sølle 4 timer.... da vi ... kommer hjem går jeg direkte i seng og min dejlig mand tager pigerne... men jeg ligger ikke længe før jeg løber på wc hele tiden... så falder jeg endlig i søvn men vågner lige pluslig med et sæt jeg er helt varm nede omkring mine lår, ja så har mor her ski lige haft et uheld.. mega pingligt... Men i bad med mig og manden køre på tanken efter coca cola og kiks og A38.... Så nu håber jeg det går over meget snart...

Nogen gode råd fra jer husmødre??

Er lige Ano men i ved jo hvem jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

TbCp

Anonym skriver:

Føj hvor har jeg det bare dårligt.... jeg er bare blevet smittet af pigerne den grad... i fredags blev jeg hjemme fra skole fordi jeg var dårlig og det blev kun værre lørdag hvor jeg rente på wc pænt mange gange med dårlig mave... Så i dag måtte jeg sende manden op og købe noget medicin til min mave for vi skulle til konfirmation.. vi kom da også afsetd men måtte tage hjem efter sølle 4 timer.... da vi ... kommer hjem går jeg direkte i seng og min dejlig mand tager pigerne... men jeg ligger ikke længe før jeg løber på wc hele tiden... så falder jeg endlig i søvn men vågner lige pluslig med et sæt jeg er helt varm nede omkring mine lår, ja så har mor her ski lige haft et uheld.. mega pingligt... Men i bad med mig og manden køre på tanken efter coca cola og kiks og A38.... Så nu håber jeg det går over meget snart...

Nogen gode råd fra jer husmødre??

Er lige Ano men i ved jo hvem jeg er

Aj øv
Rigtig god bedring...

Ristet brød og revne æbler skulle vist være helt godt til den slags

Anmeld

2. maj 2010

LIZO

sender dig et kæmpe kram.  håber snart i er friske igen

Anmeld

3. maj 2010

JustAnotherName

Det skulle vist være en skrøne (ikke sandt) at Cola stabiliserer maven.

Ristet brød, masser af VAND og en tabelet som skaber den rigtige tarmflora (kan skismer ikke liiige huske navnet på tabletterne nu)

Rigtig god bedring!

Anmeld

3. maj 2010

JustAnotherName

Ristet brød, masser af VAND og en tabelet som skaber den rigtige tarmflora (kan skismer ikke liiige huske navnet på tabletterne nu)

Rigtig god bedring!

Åh jow, de hedder IMODIUM PLUS   

"Anvendes mod akut diaré med oppustethed, kramper og luftafgang"

Anmeld

4. maj 2010

Anonym trådstarter

Tak for alle hilsnerne og de gode råd... Manden købte det der plus piller og de virkede efter ½ time, så nu er vi alle på toppen igen... hvilket bare er dejligt

Anmeld

4. maj 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Rigtig god bedring!

Jo jeg har også hørt at det med cola bare er en skrøne.... men det smager jo godt

Anmeld

5. maj 2010

JustAnotherName

Anonym skriver:

Tak for alle hilsnerne og de gode råd... Manden købte det der plus piller og de virkede efter ½ time, så nu er vi alle på toppen igen... hvilket bare er dejligt

Det var godt   De er ret effiktive. Dejligt I igen er i bedring.

Anmeld

5. maj 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Jo jeg har også hørt at det med cola bare er en skrøne.... men det smager jo godt

Ja, cola smager jo desværre rigtig godt.
Jeg er så sådan en som bilder mig ind, at det nok er OK at drikke for meget cola ...når jo bare det er LIGHT ...pprrfhh   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.