Forsikrings-selskaber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Barbamama

Ja nu læste jeg lige en anden tråd herinde hvor folk snakkede om Danske Forsikring og om at de ikke var så meget for at udbetale penge. Jeg tænkte bare ÅHHH nej, for det er dem vi har. Hvem har I og hvordan har I det med jeres forsikrings-selskab, for hvis de sidder så godt fast på deres penge er det da ikke dem vi skal have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Halbschön

michella80 skriver:

Ja nu læste jeg lige en anden tråd herinde hvor folk snakkede om Danske Forsikring og om at de ikke var så meget for at udbetale penge. Jeg tænkte bare ÅHHH nej, for det er dem vi har. Hvem har I og hvordan har I det med jeres forsikrings-selskab, for hvis de sidder så godt fast på deres penge er det da ikke dem vi skal have

Jeg har haft tryg indtil for et par måneder siden... Det var DYRT selvom jeg kunne få ung-rabat.. grunden til jeg valgte dem var, at jeg lige var flyttet hjemmefra som 17-årig og skulle ha mig en forsikring, og det er dem som Nordea arbejder sammen med..

Jeg fik stjålet min taske i byen engang hvor min mobil var i, og det var ingen problemer og få dem til at dække den.. Gav 1kr for tlf i sin tid, og fik 2100 for den af tryg..

Har så først nu taget mig sammen til at skifte til Bauta, som er en hel del billigere, da jeg får det igennem Dansk Sygeplejeråd...

Anmeld

2. maj 2010

Halbschön

michella80 skriver:

Og mht. Danske..

Det havde mine forældre på et tidspunkt... Vi var rigtig glade for dem, og de hjalp os hurtigt efter at vores hus brændte i 2002.. Allerede  tre timer efter branden stod de ude i huset og vurderede at huset ikke kunne reddes, og dagen efter branden stod der penge på vores konto til at købe de vigtigste ting for.. 5 dage efter branden havde forsikringsselskabet lejet et stort hus til os, som vi kunne bo i imens det andet blev revet ned og et nyt blev bygget.

Anmeld

2. maj 2010

Barbamama

Hold da op det var da flot af dem. Tror måske der findes dårlige historier om alle forsikringsselskaber. Man bliver bare lige lidt urolig hvis der er for mange af dem

Anmeld

2. maj 2010

Halbschön

michella80 skriver:

Hold da op det var da flot af dem. Tror måske der findes dårlige historier om alle forsikringsselskaber. Man bliver bare lige lidt urolig hvis der er for mange af dem

Ja, det gør man helt sikkert.. Og det er jo altid de dårlige historier man bider mærke i, og ikke de gode....

Anmeld

2. maj 2010

Barbamama

Renée88 skriver:

Ja, det gør man helt sikkert.. Og det er jo altid de dårlige historier man bider mærke i, og ikke de gode....

Ja det er det. Men det er også fordi jeg tænker: DET skal jeg huske for så skal vi i hvert fald ikke have DEM

Anmeld

2. maj 2010

oo

vi har Lærerstandens Brandforsikring. vi har ikke haft behov for hjælp eller noget fra dem - endnu (7-9-13!) udover sidste vinter da Søren ramlede sammen med en anden bil fordi de jo nægter at salte vejene i Svendborg Kommune  (han holdt stille for rødt og GLED ind i hende foran!). nåhmen...der var skaden så lille at vi selv skulle dække den, såe...

Anmeld

2. maj 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

vi har Lærerstandens Brandforsikring. vi har ikke haft behov for hjælp eller noget fra dem - endnu (7-9-13!) udover sidste vinter da Søren ramlede sammen med en anden bil fordi de jo nægter at salte vejene i Svendborg Kommune  (han holdt stille for rødt og GLED ind i hende foran!). nåhmen...der var skaden så lille at vi selv skulle dække den, såe...

Ja man håber jo ikke man får brug for dem. Det er jo altid just in case med dem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.