Hårfarve?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

MetteMTH

Hej. Er der nogle som har farvet hår i mens de var gravide? Kan der ske noget ved det?

Mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

sarahb

jeg gjorde det, MEN hos en økologisk frisør.

Jeg ville ikke gøre det med alm farve eller købe farve da der er meget amoniak i.
Striber kan man få lavet, da de ikke ligger farven op ad hovedbunden.

Anmeld

2. maj 2010

MetteMTH

sarahb skriver:

jeg gjorde det, MEN hos en økologisk frisør.

Jeg ville ikke gøre det med alm farve eller købe farve da der er meget amoniak i.
Striber kan man få lavet, da de ikke ligger farven op ad hovedbunden.

Okay. Får det også gjort ved frisør. Det farve hun plejer at bruge på mig, er også uden ammoniak. Skal også have lavet lyse striber i bunden. Men kan jeg vel godt være ganske rolig?

Anmeld

2. maj 2010

Halbschön

Mette88 skriver:

Hej. Er der nogle som har farvet hår i mens de var gravide? Kan der ske noget ved det?

Mvh. Mette

Jeg gjorde det ikke..

Selvom det er øko-farver er der stadig skadelige stoffer i - selvfølgelig ikke i samme mængde, men de er der...

I mine helt unge dage var jeg helt lyshåret... Men det er med tiden blevet ret mørkt.. Farver så mit hår lyst, og det kunne jeg ikke i graviditeten..

Her er et billede fra dagen hvor jeg fødte, og sådan så mit hår ud efter 10 mdr uden farve ;-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2010

MetteMTH

Renée88 skriver:

Jeg gjorde det ikke..

Selvom det er øko-farver er der stadig skadelige stoffer i - selvfølgelig ikke i samme mængde, men de er der...

I mine helt unge dage var jeg helt lyshåret... Men det er med tiden blevet ret mørkt.. Farver så mit hår lyst, og det kunne jeg ikke i graviditeten..

Her er et billede fra dagen hvor jeg fødte, og sådan så mit hår ud efter 10 mdr uden farve ;-)

Det ligner faktisk mit lidt nu, er bare træt af den udvoksning. Ligner lort

Anmeld

2. maj 2010

Halbschön

Mette88 skriver:

Det ligner faktisk mit lidt nu, er bare træt af den udvoksning. Ligner lort

ja det er super øv, men igen.. For babys skyld vil jeg gerne ligne lort Hehe... Det gode er at du går sommeren i møde, og det lysner lidt på håret...

Anmeld

2. maj 2010

henh01

Jeg snakkede med en frisør her forleden og hun fortalte mig at man samtidig med de skadelige stoffer der er i hårfarve også skal tænke på at hormonerne kan gøre at farven ikke bliver som den plejer.

Jeg skal selv have ordnet mit hår i løbet af graviditeten, venter dog til min næste uge hvor jeg er over første trimester. Jeg sørger bare for ikke at få det helt ned i bunden

Anmeld

2. maj 2010

MetteMTH

henh01 skriver:

Jeg snakkede med en frisør her forleden og hun fortalte mig at man samtidig med de skadelige stoffer der er i hårfarve også skal tænke på at hormonerne kan gøre at farven ikke bliver som den plejer.

Jeg skal selv have ordnet mit hår i løbet af graviditeten, venter dog til min næste uge hvor jeg er over første trimester. Jeg sørger bare for ikke at få det helt ned i bunden

Har godt nok også hørt at farven ikke kan blive den samme. Jeg er nu bare så bange for at det falder af, det har man jo hørt om.

Anmeld

2. maj 2010

sbs78

Ja jeg er ikke blevet sygmeld, og jeg arbejder som frisør. Og man må jo sige at jeg er den mest udsatte!!!!!!!

Anmeld

2. maj 2010

Kvindemin

Ja jeg er så en af dem der ikke tager det så tungt, så ville min graviditet godt nok blive kedelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.