Gravid med mens?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg ku godt tænke mig at hører om nogle af jer havde mens i starten af jeres graviditet?

-Hvis ja, Hvornår kunne I teste positiv?

-Testede I negativ før den positive?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Agnete

Det vil jeg håbe Har testet positiv torsdag, fredag, lørdag og søndag, dog kun svagt, men har fået mens i eftermiddags  Skal have taget blodprøve i morgen...

Kh Agnete

Anmeld

2. maj 2010

oo

hmm...jeg havde en tidages blødning mellem ÆL og Mens (som jeg plejer at have) og så begyndte jeg at bløde omkring mens tidspunktet, men det ville ikke starte for alvor, så jeg blev sur (ventede på at kunne starte IVF) og testede for at fremprovokere det da jeg var 4+0 ca. jeg fik en drønende positiv test, men blødningen fortsatte yderligere fjorten dage - dog uden at det blev rigtig menstruation... ved ikke om det hjælper.

Anmeld

2. maj 2010

Anonym trådstarter

andre?

Anmeld

2. maj 2010

Halbschön

Anonym skriver:

andre?

Tjaaah, jeg havde havde to snyde-mens'er, så jeg opdagede først at jeg var gravid da jeg var i 12.uge.. Jeg var på p-piller, så det kom meget bag på mig..

Anmeld

3. maj 2010

norup81

Da jeg havde min mens, som jeg plejede var jeg ikke klar over at jeg var gravid før jeg var i uge 8. Men har dog haft min mens derefter 2 gange også, men spunken er blevet siddende, så kan se frem til familieforøgelse i oktober

Anmeld

5. maj 2010

Anonym trådstarter

norup81 skriver:

Da jeg havde min mens, som jeg plejede var jeg ikke klar over at jeg var gravid før jeg var i uge 8. Men har dog haft min mens derefter 2 gange også, men spunken er blevet siddende, så kan se frem til familieforøgelse i oktober

Har du ku teste positiv selvom du har haft mens?

Anmeld

5. maj 2010

Anonym trådstarter

Agnete skriver:

Det vil jeg håbe Har testet positiv torsdag, fredag, lørdag og søndag, dog kun svagt, men har fået mens i eftermiddags  Skal have taget blodprøve i morgen...

Kh Agnete

Har du fået svar?

Anmeld

5. maj 2010

Agnete

Jo jeg har fået svar på prøven. Den var meget tæt på negativ. Så jeg var kun biokemisk gravid. Det får man ikke børn af

Anmeld

5. maj 2010

Anonym trådstarter

Agnete skriver:

Jo jeg har fået svar på prøven. Den var meget tæt på negativ. Så jeg var kun biokemisk gravid. Det får man ikke børn af

Årh øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.