Spørgeskema om allergivenlige produkter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Sofiedk

Hej allesammen!

Jeg er igang med at skrive en afsluttende opgave på min skole omkring allergivenlige produkter i form af tøj til børn og vil meget gerne have jeres hjælp til at svare på min spørgeskemaundersøgelse.

Det tar kun 2 minutter at gennemføre dem og hvem ved, måske i bliver klogere eller får en ny nysgerrighed omkring hvad det egentlig i er i klæder jeres små poder på med

Undersøgelsen er anonym og svar derfor gerne 100% ærligt, ingen vil vide det er jer eller bebrejde jer noget, men det er vigtigt at det giver en reel ide om hvordan i allesammen handler.

Jeg håber meget på jeres hjælp. På forhånd tusind tak for hjælpen.

OBS: Spørgeskema undersøgelsen er primært til folk der allerede har børn eller selvfølgelig vil have børn meget snart og derfor har gjort sig tanker derom.

------------------ SPØRGESKEMA - KLIK HER --------------------

eller

http://www.surveymonkey.com/s/BKGRBKK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Mettemus

Be' om et nyt link - kan ikke rigtig få det til at virke?

Anmeld

2. maj 2010

Sofiedk

Burde være rettet nu sorry

Anmeld

2. maj 2010

Mettemus

Jo det ku' jeg så godt alligevel...

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

Done

Anmeld

2. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Bum bum, der er fejl i skemaet. Kan ikke vælge samme pris f.eks. til flere forskellig produkter?

Anmeld

2. maj 2010

oo

jep jeg havde også problemer inde under hvad man ville give for de forskellige tøjstykker - men ellers er den udfyldt og sendt

Anmeld

2. maj 2010

Lone Jakobsen

i en af de første spørgsmål kan man krydse af ved bleer 2 gange

Anmeld

2. maj 2010

Sofiedk

Det er helt bevist at man kun kan vælge en pris pr stykke tøj Det er lavet så det er nemmest muligt at samle resultaterne sammen og sammenligne dem.

Har rettet det med 2 x bleer.

Ellers rigtig mange tak for svarene og keep them coming

Vil gerne igang med at starte mit eget børnetøjsmærke efter eksamen, så det er virkelig værdifuld viden for mig og nok ikke det sidste spørgeskema jeg beder om jeres hjælp til

TUSIND TAK

Anmeld

2. maj 2010

Pige2009

Set og svaret

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.