Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er gravid 5+2 nu, jeg har de sidste par dage haft nogle underlige jag i venstre side ved æggestokken ( ved ikke om det r æggestokken ) det gør egentlig ikke ondt , det er bare irriterende og meget ubehageligt , kan det være e graviditet udenfor livmoderen ? Håber på svar fra jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
en graviditet udenfor livmoderen gør så sindssygt ondt, at du ikke vil tøve et sekund med at ringe efter hjælp så det tror jeg ikke. jag og stik er helt normalt både i starten og i løbet af graviditeten...jeg kan ikke lige komme med en forklaring på hvorfor, men jeg havde det også i denne graviditet og har hørt en del bekymre sig om det
Tak for svaret, rigtig dejligt at du skrev da jeg ville føle mig dum hvis jeg skulle ringe il lægen igen, det er efterhånden sket et par gange alle de bekymringer dog ...
det var så lidt jeg har også selv haft talt med både læge og fødegangen et par gange men man vil jo ikke tage nogen chancer!!
Helt korekt (:Også er jeg gravid for første gang og uanset hvor mange bøger jeg læser osv, syns' jeg de for det meste advare istedet for at skrive at det også kan være helt normalt
ja det kan du have ret i!!
jeg var selv gravid udenfor livmoderen i janaur 2009, så det er teknisk set 2. graviditet, men første normale jo, og man er jo liiiige en smule rundt på gulvet, specielt i starten!
Øv det er så ærgeligt sådan noget ): Ja helt klart. jeg har tænkt alverdens forfærdelige tanker omkring min graviditet , og så skal jeg jo først til første lægebesøg i slutningen af maj , dagene går alt for langsomt Helt ulideligt ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128