bliver det sort i morgen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Nemesis

har netop lavet en portion mmf som skal være sort. brugte kakap til at gøre det mørkt, men trods en ret stor mængde sort farve virker det mere mørkebrunt.

Bliver det mere sort af at ligge ??

:-) Sisse som overvejer at købe det færdigt for det SKAL være sort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Jordbærpigen

Havde samme problem sidst jeg ville have en sort. Min blev bare mørk grå, men efter et par dage blev den mørkere og til sidst, sort Den blev så sort, at min kæreste næsten troede at mine blade i mmf var lakrids

Anmeld

2. maj 2010

Nemesis

MissSmile26 skriver:

Havde samme problem sidst jeg ville have en sort. Min blev bare mørk grå, men efter et par dage blev den mørkere og til sidst, sort Den blev så sort, at min kæreste næsten troede at mine blade i mmf var lakrids

okay det var da vildt! Så jeg skal altså bare lade det ligge nogle dage..måske kun til i morgen.!

Jamen det er jo super - bare det bliver sort! :-)

Sisse som nu har lavet et potion, hvid, sort, pink og ½ potion gul.

Anmeld

2. maj 2010

mariamiss6

ladydan1 skriver:

okay det var da vildt! Så jeg skal altså bare lade det ligge nogle dage..måske kun til i morgen.!

Jamen det er jo super - bare det bliver sort! :-)

Sisse som nu har lavet et potion, hvid, sort, pink og ½ potion gul.

Ellers så skal det lige siges at det kræver altså rigtig meget sort farve....

Jeg har ikke selv testet det endnu, men jeg tænker at i stedet for kakao - eller andet brunt - så ville jeg prøve først at farve den rimeligt mørk blå... tænker at en mørk blå er tættere på den sorte farve end den brune er...

bare en idé....

og ellers - som sagt - det ER nødvendigt med rigtig meget sort... og det e rogså rigtigt at den suger farven bedre når den har ligget et døgns tid, eller 2 måske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.