Hmm.. hvornår mærkede I andet end "bobler" i maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.491 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

misslea

Hej piger....

De sidste par uger har jeg forsøgt at mærke ekstra godt efter, om der skulle være tegn på bevægelse inde i mavsen, men har syntes at det er meget svært at finde ud af om det er lille Prik, der laver "bobler" eller om det bare er lidt luft i maven

Men her i formiddags lå jeg på sofaen og kunne pludselig mærke noget, som hverken føltes som bobler eller luft i maven, men snarere to små bløde puf (eller ved ikke om det er det rigtige ord, men det føltes som en decideret bevægelse)!!!!

Mit spørgsmål til jer er så:

Kan man det allerede??? Jeg er fulde 18 uger henne i morgen! Og det ville da være skønt hvis det havde været vores lille Prik, der lige gjorde opmærksom på, at den er derinde

Ha' en dejlig dag allesammen!!!

fra Lea 17+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

misslea skriver:

Hej piger....

De sidste par uger har jeg forsøgt at mærke ekstra godt efter, om der skulle være tegn på bevægelse inde i mavsen, men har syntes at det er meget svært at finde ud af om det er lille Prik, der laver "bobler" eller om det bare er lidt luft i maven

Men her i formiddags lå jeg på sofaen og kunne pludselig mærke noget, som hverken føltes som bobler eller luft i maven, men snarere to små bløde puf (eller ved ikke om det er det rigtige ord, men det føltes som en decideret bevægelse)!!!!

Mit spørgsmål til jer er så:

Kan man det allerede??? Jeg er fulde 18 uger henne i morgen! Og det ville da være skønt hvis det havde været vores lille Prik, der lige gjorde opmærksom på, at den er derinde

Ha' en dejlig dag allesammen!!!

fra Lea 17+6

Hejsa!!

Jeg blev helt klar over at det var liv jeg  mærkede omkring uge 17, så jeg tror sagtens det kan være bevægelser du begynder at mærke  nu!

Stine 39+4

Anmeld

2. maj 2010

LinLin

Ja! Min kæreste kunne mærke lillebror puffe rundt da jeg var 17+5!

Anmeld

2. maj 2010

misslea

Tilmeldt skriver:

Hejsa!!

Jeg blev helt klar over at det var liv jeg  mærkede omkring uge 17, så jeg tror sagtens det kan være bevægelser du begynder at mærke  nu!

Stine 39+4

aarrhh det kunne da være alletiders...!!!

Der er da ikke noget mere hyggeligt end at kunne mærke den lille ven røre på sig derinde!!!

Men ved jo også, at der kan gå lidt tid før man mærker noget igen!!!

Anmeld

2. maj 2010

N&J

Jeg kunne mærke min datter når vi kørte i metro, da jeg var 16+ noget, men det var mere som en fiskehale der baskede, så fandt først senere ud af at jeg ikke var blevet tosset.. så tror da også det er baby der svømmer rundt derinde.. 

Anmeld

2. maj 2010

misslea

N&J skriver:

Jeg kunne mærke min datter når vi kørte i metro, da jeg var 16+ noget, men det var mere som en fiskehale der baskede, så fandt først senere ud af at jeg ikke var blevet tosset.. så tror da også det er baby der svømmer rundt derinde.. 

hihi... en fiskehale!!

Synes det er rigtig svært at forklare, hvordan det føles.... men helt klart anderledes end bare bobler...

Så ja... mon ikke det er lille Prik, der ligger og basker rundt derinde...!!!??

Anmeld

2. maj 2010

Tanja84

Det er helt bestemt som du så småt, er begyndt og kunne mærke den lille derinde.

Jeg begyndte allerede i uge 16 + og mærke små bobler. I uge 18 + begyndte jeg så småt og mærke små puf.

Det er så dejlig en fornemmelse og følelse, når du kan mærke liv derinde, så du skal bare nyde det 

Anmeld

2. maj 2010

misslea

Tanja84 skriver:

Det er helt bestemt som du så småt, er begyndt og kunne mærke den lille derinde.

Jeg begyndte allerede i uge 16 + og mærke små bobler. I uge 18 + begyndte jeg så småt og mærke små puf.

Det er så dejlig en fornemmelse og følelse, når du kan mærke liv derinde, så du skal bare nyde det 

jamen så er jeg vidst efterhånden ret overbevist om, at det var min lille Prik, der hilste på sin mor... hihi

OG JA.... det er da bare HERLIGT altså!!!

Anmeld

2. maj 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg mærkede min søn allerede i uge 16 med "rigtige" puf I uge 18 kunne jeg tyde det udenpå maven og i uge 20 kunne min kæreste mærke ham sparke

Anmeld

3. maj 2010

misslea

Sabrina17 skriver:

Jeg mærkede min søn allerede i uge 16 med "rigtige" puf I uge 18 kunne jeg tyde det udenpå maven og i uge 20 kunne min kæreste mærke ham sparke

uuhh det var da dejligt tidligt

Håber snart jeg mærker den lille derinde igen... sådan rigtigt!! Det er jo bare så hyggeligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.