Så fik jeg da lige lavet mig en sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.346 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

mariamiss6

Jeps jeps.... Mens ungerne har sovet, har jeg lavet denne her sko...

Den er jo langt fra perfekt, men jeg synes faktisk selv den blev sådan nogen lunde okay.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Jordbærpigen

Flot flot.. det må også blive mit næste projekt - at forsøge mig med sådan en sko

Anmeld

2. maj 2010

Mettemus

Jeg synes den er rigtig, rigtig fin - bliver altid så imponeret over jeres kagebageevner og kreativitet!

Anmeld

2. maj 2010

SHERO

Jeg synes den er rigtig fin, skal også selv prøve i næste uge, til min venindes 25 års kage... :-)

Var det svært?

Anmeld

2. maj 2010

Mille83

Nu er jeg nød til og spørge

De der sko er de lavet af ren fondant? og hvad bruger i af skabelon til dem??

Anmeld

2. maj 2010

SHERO

Mille83 skriver:

Nu skal jeg først i gang i næste uge, jeg har splittet et par gamle stiletter ad, og så tegner jeg bare efter og lader den tørre på skolen så den får den rigtige form. Så på nettet de kan laves i fondant så det regner jeg med jeg gør... Hvis det er kan jeg godt lave en skabelon efter min sko når jeg er færdig... :-)

Anmeld

2. maj 2010

Mille83

Tullen85 skriver:

Nu skal jeg først i gang i næste uge, jeg har splittet et par gamle stiletter ad, og så tegner jeg bare efter og lader den tørre på skolen så den får den rigtige form. Så på nettet de kan laves i fondant så det regner jeg med jeg gør... Hvis det er kan jeg godt lave en skabelon efter min sko når jeg er færdig... :-)

Splittet et par stilletter af...? Ja det kunne man også....Hmmmmmm..........

Hvis du kan lave en skabelon og ligge på computeren kunne du evt ligge den ind i kageklubben?

Men det skal ikke tage dig lang tid, ellers må jeg selv lige forsøge....Er bare så imponeret af de sko, de er virkelig flotte...

Anmeld

2. maj 2010

SHERO

Mille83 skriver:

Splittet et par stilletter af...? Ja det kunne man også....Hmmmmmm..........

Hvis du kan lave en skabelon og ligge på computeren kunne du evt ligge den ind i kageklubben?

Men det skal ikke tage dig lang tid, ellers må jeg selv lige forsøge....Er bare så imponeret af de sko, de er virkelig flotte...

Hehe jeps, ikke nogen jeg brugte og så længe de blir pakket ind i film går det nok :-D

Skal lave kagen til d. 16 så helt hurtig går det nok ikke, men kan være der er andre der har skabeloner :-)

Anmeld

2. maj 2010

mariamiss6

Mille83 skriver:

De er lavet af ren fondant (i dette tilfælde MMF) og der ligger en skabelon den låste tråd i kageklubben, som hedder tips, tricks og links.

Anmeld

2. maj 2010

Gellan

Mille83 skriver:

Der er en skabelon lagt ud på en tråd der hedder "Gode råd, tips, tricks og links" her på Baby... Lige til at printe ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.