NY Protect-a-Bub Deluxe solskærm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.283 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

3drenge

Protect-a-Bub™ Deluxe solskærm til barnevogne er designet som et to-i-en soldække, der giver mulige for enten fuld beskyttelse mod sol eller som solafskærming.

Solskærmen er fremstillet af specialvævede 50+ UPF vurderede stof, der sørger for 98+% beskyttelse mod solens UV-stråler og er et godt alternativ til en parasol samtidig med at solskærmen også fungere som et insekt net.

Deluxe modellen har et stort vævede vindue (ikke UPF vurderet), som gør det muligt for barnet at se ud, samt en justerbar flap, som lader forældrene kontrollere, hvor meget sollys der må komme ind i barnevognen. Det vævede stof og det unikke design sørger for en fortrinlig luftgennemstrømning samtidig med, at det beskytter mod myg og andre insekter.

Deluxe modellen kan anvendes i tre forskellige stillinger: beskyttelse mod fuld sol, teltstil og skærmstilling. Skift mellem de tre forskellige stillinger fortages både enkelt og let.

Protect-a-Bub™ Deluxe solskærm til barnevogne kan justeres, så det PASSER TIL ALLE BARNEVOGNE OG ALLE KLAPVOGNSMODELLER MED KALECHE. Kan også anvendes på de fleste autostole.

Sælges til 250+ 33 i porto eller hentes i Billum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

dorthemus

Jeg kunne godt være interesseret, men synes prisen er alt for høj ift. nyprisen

Anmeld

2. maj 2010

3drenge

dorthemus skriver:

Jeg kunne godt være interesseret, men synes prisen er alt for høj ift. nyprisen

Helt ok:-) men jeg har lige modtaget den fra en netbutik i torsdags, hvor jeg har givet 344incl, så mister knap 100 kr på den allerede, vil derfor ikke gå længere ned:-)

Vores kalesche er desværre ikke så god, så den dur ikke til vores barnevogn, havde ellers kun hørt godt om den, men det er der ikke noget at gøre ved.

Anmeld

2. maj 2010

slettet_7530

3drenge skriver:

Helt ok:-) men jeg har lige modtaget den fra en netbutik i torsdags, hvor jeg har givet 344incl, så mister knap 100 kr på den allerede, vil derfor ikke gå længere ned:-)

Vores kalesche er desværre ikke så god, så den dur ikke til vores barnevogn, havde ellers kun hørt godt om den, men det er der ikke noget at gøre ved.

kan du ikke retunere den

Anmeld

2. maj 2010

dorthemus

3drenge skriver:

Surt  Hvad med at returnere den?

Anmeld

3. maj 2010

3drenge

Jeg har åbnet emballagen, som man jo tit bliver nød til for at prøve, så den kan desværre ikke returneres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.