vi ønsker graviditet:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.480 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

susiekristensen

Jeg har det så anstrengt  med at jeg gerne vil være gravid, og tror altså jeg ødelægger det for mig selv ved at ønske det alt for meget! øv øv!!!!! har allerede tanker om jeg ikke kan blive gravid grundet jeg fik en kirugisk abort da jeg var 17 år.

skal lige siges vi ikke har prøvet længere end 2 mdr.

bare anstrengende man kan få det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Rsa

Hejsa

Alle der forsøger at blive gravid, kommer på et tidspunkt dertil, hvor det bare gerne må være nu, netop fordi man ønsker sig det så meget... Frustrationer som mange af os herinde kender alt fr godt!

Og jeg ved det ikke hjælper så meget, men du har fuldstændig ret i det du siger, hvis du slapper af omkring det, kommer det førend du ved det.....

Vi prøvede i 1 år før det så endelig lykkedes os at blive gravid.

Min tete er, at det tog os så lang tid fordi jeg især, havde svært ved at vente, da jeg så var kommet dertil hvor jeg næsten havde givet op - gad ikke tælle dage, ta' ægløsningstests mm. så lykkedes det os indenfor to måneder...

Så du har ret, ro og afslappethed omkring det. Men det er kun dig selv der kan finde den ro, da den skal komme reelt og oprigtigt

Pøj pøj

Anmeld

2. maj 2010

Rødhætte

Kender det desværre også alt for godt! Vi har også kun prøvet i 3 mdr, men allerede nu er jeg bange for at det vil komme til at tage lang tid. Jeg prøver også at sige til mig selv at jeg skal slappe af, men alligevel tager jeg mig selv i at tænke på det konstant og tjekke hjemmesider som denne Det er sgu ikke nemt..

P.s Har du/I også nogle gange følelsen af at jeres mand/kæreste ikke går så meget op i det?

Anmeld

3. maj 2010

susiekristensen

Ja det er jo helt forfærdeligt man pludselig bliver SKRUK

synes egentlig min kæreste er meget godt ind over det, men han tror jo allerede man er gravid efter første forsøg, TYPISK HAN DYR!! men  tror bare det i virkeligheden er fordi vi ikke har samme opfattelse af det, han kan jo i virkeligheden ikke gøre så meget andet end at vente til der er bid, hvor vi feks straks går i gang med at finde ægløsning og tælle datoer for hvordan og hvorledes det er bedst, og det nok også der det går galt, da vi ikke giver plads til bare at lade tingende ske når de sker og nyde hinanden i stedet for. eller er det bare mig???

Anmeld

3. maj 2010

Putomanen

susiekristensen skriver:

Ja det er jo helt forfærdeligt man pludselig bliver SKRUK

synes egentlig min kæreste er meget godt ind over det, men han tror jo allerede man er gravid efter første forsøg, TYPISK HAN DYR!! men  tror bare det i virkeligheden er fordi vi ikke har samme opfattelse af det, han kan jo i virkeligheden ikke gøre så meget andet end at vente til der er bid, hvor vi feks straks går i gang med at finde ægløsning og tælle datoer for hvordan og hvorledes det er bedst, og det nok også der det går galt, da vi ikke giver plads til bare at lade tingende ske når de sker og nyde hinanden i stedet for. eller er det bare mig???

Jeg vil give dig fuldstændig ret i, at mænd er meget bedre ens os kvinder til at give plas til at lade tingene ske. Min kæreste er præcis på den måde, mens jeg næsten hver dag liiige tjekker kalenderen for, hvornår det er, at jeg får ægløsning, menstruation eller kan teste. Og jeg kan mærke, at det ikke har nogen postitiv indflydelse på mig. Jeg bliver bare endnu mere stresset og irriteret over det. Og jeg tror også, at det har en negativ indvirkning på, hvornår jeg bliver gravid.

Så jeg har nu besluttet mig for at være mere afslappet omkring det. Som Riksen, i en anden tråds, skrev, så handler det om, at jeg bare nyder livet og glæder mig over de muligheder jeg har, når jeg ikke er gravid/har baby

Anmeld

3. maj 2010

Rødhætte

I har helt sikkert ret med at kæresten er meget bedre til at tage det som det kommer. Da vi besluttet os for at jeg skulle smide pillerne aftalte vi at vi bare ville se hvad der skete, men der gik ikke længe inden jeg begyndte at gå op i det med ægløsning osv. Tror også bare jeg vil til at tage en slapper og minde mig selv om at det absolut ikke hjælper at stresse!

Mange positive tanker herfra til alle os utålmodige

Anmeld

3. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vi har kun prøvet i 1 mdr og jeg er allerede SÅ utålmodig Manden tænker slet ikke over det, men det er ok, for jeg gør det vist for os begge

Anmeld

3. maj 2010

Enayia

Jeanne skriver:

Vi har kun prøvet i 1 mdr og jeg er allerede SÅ utålmodig Manden tænker slet ikke over det, men det er ok, for jeg gør det vist for os begge

Åh, føler med dig. Det er det samme her! Desværre når vi slet ikke noget som helst for tiden! Så jeg regner bestemt ikke med der kommer nogen positiv test indenfor den nærmeste tid!

Anmeld

3. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977
Enayia skriver:

Åh, føler med dig. Det er det samme her! Desværre når vi slet ikke noget som helst for tiden! Så jeg regner bestemt ikke med der kommer nogen positiv test indenfor den nærmeste tid!

Er i også begyndt at prøve igen? Eller er det bare tanken i leger med? Jeg har lige været til den obligatoriske undersøgelse i dag og fik grønt lys fra lægen (hvad jeg så skal bruge det til ) Men hold da op hvor jeg tænker på de to streger hver eneste dag. Hvordan går det ellers?

Anmeld

3. maj 2010

Enayia

Jeanne skriver:

Er i også begyndt at prøve igen? Eller er det bare tanken i leger med? Jeg har lige været til den obligatoriske undersøgelse i dag og fik grønt lys fra lægen (hvad jeg så skal bruge det til ) Men hold da op hvor jeg tænker på de to streger hver eneste dag. Hvordan går det ellers?

Ja vi har også fået grønt lys af lægen, han sagde så også jeg skulle dyrke 30 minutters intens motion om dagen, det har jeg så også fået gjort HOST HOST HOST!

Så nu får vi se hvornår der sker noget, det er så træls for når tiden er der til at prøve, så er jeg så søvning jeg falder i søvn inden 21-22 om aftenen. Øv altså!

Hvordan har du/i det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.