Min vens gravide kæreste blev overfaldet i dag ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Low

Hejsa.. Først vil jeg lige skrive at jeg ved ikke 100% hvad jeg vil med det her indlæg det er bare fordi jeg vil gerne ud med det tror jeg...

Jeg er lige kommet hjem fra fælled parken. Det var en rigtig hyggelig dag og det men da dem jeg var sammen med skulle over til en af mine venner så ringer vi ham op og han fortæller så at han sidder i en taxi på vej til Hvidovre Hospital(ved ikke hvorfor de ikke tog på Rigshospitalet da det er tætter på men de høre til Hvidovre) fordi hans gravide kæreste (uge 14-15 med tvillinger) er blevet overfaldet da hun skulle på toilettet. Jeg ved ikke hvorfor hun er blevet overfaldet da jeg ikke regner med hun har gjort noget.. Det var det eneste vi fik af vide og vi har ikke hørt fra dem siden. Vi har prøvet at ringe til dem men vi kan ikke få fat på dem så der bliver ringet til dem imorgen og jeg krydser virkelig finger for at der ikke er sket deres 2 basser noget..

Jeg kan ikke lade vær med at tænke på det .. det går mig rigtig på..

Hilsen en trist Ditte, 33+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

N&J

Hvor er det bare forfærdeligt, håber da at bebser og hun er okey, og de måske bare beholder hende til observation.. 

Anmeld

1. maj 2010

Low

N&J skriver:

Hvor er det bare forfærdeligt, håber da at bebser og hun er okey, og de måske bare beholder hende til observation.. 

Jeg håber virkelig også at de har det godt alle sammen 

Ikke nok med at det er forfærdeligt men så køre mine graviditets homoner også rundt i kroppen så her dyster mine øjne om hvem der kan komme med flest tåre 

Anmeld

1. maj 2010

Margorie

Fy føj da.. Jeg hader alt det vold! Håber hun og bebserne er okay efter omstændighederne :/

Anmeld

1. maj 2010

N&J

Low skriver:

Jeg håber virkelig også at de har det godt alle sammen 

Ikke nok med at det er forfærdeligt men så køre mine graviditets homoner også rundt i kroppen så her dyster mine øjne om hvem der kan komme med flest tåre 

Heldigvis så ligger de jo godt beskyttet, men kan da godt forstå at du bliver så berørt, man tuder jo nærmest over ingenting allerede, så når sådan noget sker, ja så løber ens tanker afsted med en, og man får tænkt en masse forfærdelige tanker om hende, babyerne, en selv og så kører det ellers bare derudaf, men håber du kan skrive i morgen at de bare var været til observation derinde og kan komme hjem og skal slappe af... 

Anmeld

2. maj 2010

Sakris

Puha hvor grimt. Krydser virkelig fingre for der ikke er sket noget. Sikke da et chok at få!

Anmeld

2. maj 2010

Kløver

hvor forfærdeligt, håber alt er okay

Anmeld

2. maj 2010

Low

Jeg krydser finger for at jeg høre noget fra dem i dag 

Anmeld

2. maj 2010

Tanja84

Puha, hvor skrækkeligt.

Håber virkelig de alle tre har det godt - har du intet hørt fra dem endnu? Man kan jo ikke andet end og være helt bekymret på deres vegne.

Anmeld

2. maj 2010

N&J

Ihh, Low, har været herinde flere gange, har du hørt fra dem??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.