Vores lille sommerhus-ferie i billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

JustAnotherName

Ja, som overskriften ligesom ligger op til, så kommer der et føljeton af billeder, som kan give lidt indblik i vores uge.

Vi ankom i sommerhuset mandag.
Tirsdag havde mormor fødselsdag.
Onsdag var vi inde i Løkken.
Torsdag var vi en tur ved stranden og grave i sand og soppe med gummistøvler på.
Fredag var en afslappet hygge lege-dag, hvor vi bestilte pizza om aftenen og fik Rasmus Klump is-lagkage til dessert.
Og idag skulle vi så hjem igen.

Vi har hygget med musik og sang ....både på medbragte instrumenter og skrål, og med hjælp fra et stereoanlæg   - spillet gåsespil - gynget og leget med bolde som klistrer til en gribehandske med velcro   - dyrket "Sigurds Bjørnetime" musik-dvd (som Bianca nu er blevet helt bidt af) - malet - gået en masse hyggelige gåture (i sommerhusområdet, inde i Løkken og ved vandet) - og i det hele taget bare haft en masse hygge og dejligt samvær. Det har været rigtig skønt.

Nu vil vi nyde en rolig søndag hjemme imorgen, inden den "kedelige hverdag" igen skal igang.

Og så kommer der ellers som lovet, en ordentlig røvfuld billeder nu.
Og selvom det virkelig er mange, så er det kun et sparsomt udpluk
....Det kan jo være svært at vælge ud, når man tager så mange, hehe.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Barbamama

Nej hvor er det bare GODE billeder!!! Hold op hvor er de søde sammen. Jeg er helt smeltet lige nu!!!!

Anmeld

1. maj 2010

Jules

Det ser ud til at have været en skøn uge Super gode billeder.... Man kan jo slet ikke få nok af de dejlige pigebørn

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

Det ser ud som en fantastisk ferie!

Anmeld

2. maj 2010

ooo

Hvor ser det bare ud til at I har hygget jer.

Og det er nogle super gode billeder du har fået taget, synes altid der er gode billeder af dine piger i billedtrådende herinde.

Anmeld

2. maj 2010

JustAnotherName

Hej Michella, Julie, Tina og Metha.

Tak skal I have.

Det var en hyggelig ferie. Pigerne hyggede sig - ja, det gjorde vi alle.

Gid man kunne tage afsted sådan lidt oftere.
Men på den anden side, så er det jo nok netop fordi det ikke er for tit at man gør sådanne ting, at det er så fantatastisk, når man så endelig tager afsted og bare nyder hinanden og tiden sammen ...på en helt anden måde, end når man går rundt derhjemme, hvor der altid er noget der liiiige skal gøres.

Forhåbenligtligt kan vi komme afsted i sommerhus igen i uge 33....
Men der er jo også læææænge til 

Tak for Jeres søde og rosende ord om mine piger.
Det varmer om en stolt mors hjerte.

Kærlig hilsen Katrine.

Anmeld

2. maj 2010

anna-jonas

Nååååååhhhhhhh..............det ser hyggeligt ud. Skønt sådan at komme væk hjemmefra, og koble af. Man er sammen som familie, på en helt anden, mere intensiv måde. Tror sgu' at vi snart må afsted et par dage............

Anmeld

2. maj 2010

JustAnotherName

Nååååååhhhhhhh..............det ser hyggeligt ud. Skønt sådan at komme væk hjemmefra, og koble af. Man er sammen som familie, på en helt anden, mere intensiv måde. Tror sgu' at vi snart må afsted et par dage............

Vi kunne da godt have ønsket os, at vejret havde været lidt bedre 
Men det var jo et sats på dette tidspunkt af året. Og egentligt ikke så afgørende i sidste ende. Så hyggede vi os i stedet med pølsehorn og is indendøre. Forhåbentligt byder sommeren på grill og mere udendørs leg og hygge .... det behøves man jo heller ikke nødvendigvis have ferie og sommerhus for at gøre (altså grille og gå ture og lege ude en hel dag) - men det hjælper selvfølgelig altid lidt på tiden og overskudet til at gøre det.

Er I ved at være kommet Jer ovenpå Jonas's konfirmation?
Knægten skal vel på "blå mandag" imorgen ??
Og hvad med din blærebetændelse, er der bedring - får du pencilin mod det?

Anmeld

2. maj 2010

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

Vi kunne da godt have ønsket os, at vejret havde været lidt bedre 
Men det var jo et sats på dette tidspunkt af året. Og egentligt ikke så afgørende i sidste ende. Så hyggede vi os i stedet med pølsehorn og is indendøre. Forhåbentligt byder sommeren på grill og mere udendørs leg og hygge .... det behøves man jo heller ikke nødvendigvis have ferie og sommerhus for at gøre (altså grille og gå ture og lege ude en hel dag) - men det hjælper selvfølgelig altid lidt på tiden og overskudet til at gøre det.

Er I ved at være kommet Jer ovenpå Jonas's konfirmation?
Knægten skal vel på "blå mandag" imorgen ??
Og hvad med din blærebetændelse, er der bedring - får du pencilin mod det?

Jeg føler mig stadig, som om jeg er kørt over af en damptromle..............er bare usigeligt træt (og fattig). Blærebetændelsen fjernede jeg med tranebærkapsler og 3-4 l. vand. Men er da lidt påpasselig i dag............der skal drikkes rigeligt vand.

Ja, Jonas drager afsted på blå mandag i morgen..............så håber jeg bare at vejret arter sig, og at de langfingrede typer holder sig væk.

Knus Mette

Anmeld

2. maj 2010

KWL

Hold da op det ser hyggeligt ud.

Det er nogle skønne billeder. De er så smukke dine tøser og de ser bare ud til at hygge sig sammen.

Er så glad for i havde en dejlig tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.