Flåterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Stumpen

er her nu.. Har lige fundet en i Victorias hår (den havde dog ikke sat sig fast)

Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Margorie

årh Endnu en af sommerens 'goder' .-.

Anmeld

1. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hader de møgkryb!! Værre en lus ÆV AD OG FØJ!!!!...

Desværre hører det jo til. Jeg har bare mega noia overfor det, fordi jeg havde en veninde, der engang lå 9 mrd på sygehuset efter en boralia infektion efter en flåt!!!... PUHBAD.

Så det er bare med at tjekke!! OGSÅ sig selv og ikke kun ungerne...

Anmeld

1. maj 2010

Stumpen

Zafir skriver:

Hader de møgkryb!! Værre en lus ÆV AD OG FØJ!!!!...

Desværre hører det jo til. Jeg har bare mega noia overfor det, fordi jeg havde en veninde, der engang lå 9 mrd på sygehuset efter en boralia infektion efter en flåt!!!... PUHBAD.

Så det er bare med at tjekke!! OGSÅ sig selv og ikke kun ungerne...

Ja de er virkleig forfærdelige, så hellere lus..

Jeg har engang haft en siddende i flere dage.. Jeg var på lejrtur med fritteren, hvor de voksne sagde til mig at det var en lille sten.. Men da jeg kom hjem var vi ved læge og få den fjernet, da alle rådene ikke fik den væk... Men heldigvis slap jeg -eller gjorde jeg

Anmeld

1. maj 2010

Moderator

Stumpen skriver:

Ja de er virkleig forfærdelige, så hellere lus..

Jeg har engang haft en siddende i flere dage.. Jeg var på lejrtur med fritteren, hvor de voksne sagde til mig at det var en lille sten.. Men da jeg kom hjem var vi ved læge og få den fjernet, da alle rådene ikke fik den væk... Men heldigvis slap jeg -eller gjorde jeg

Jeg havde også engang en stor en i nakken, efter en vild tur i dyrehaven. Jeg er jo by barn, så den slags havde vi ikke så meget, hvor vi bor.

Men altså - der var ingen der rigtig vidste hvad det var (scary faktisk), så jeg endte på skadestuen. VADRK. den var stoooor... Føj bad.

Anmeld

1. maj 2010

Stumpen

Zafir skriver:

Jeg havde også engang en stor en i nakken, efter en vild tur i dyrehaven. Jeg er jo by barn, så den slags havde vi ikke så meget, hvor vi bor.

Men altså - der var ingen der rigtig vidste hvad det var (scary faktisk), så jeg endte på skadestuen. VADRK. den var stoooor... Føj bad.

Ja det er skræmmende... og et eller andet sted så har det rystet mig lidt at finde den i hendes hår selvom den ikke sad fast.. Men man har bare hørt så meget om de ulækre dyr..

Anmeld

1. maj 2010

Moderator

Stumpen skriver:

Ja det er skræmmende... og et eller andet sted så har det rystet mig lidt at finde den i hendes hår selvom den ikke sad fast.. Men man har bare hørt så meget om de ulækre dyr..

det er sikkert den første af MANGE du vil finde på hende i tidens løb...

Anmeld

1. maj 2010

Stumpen

Zafir skriver:

det er sikkert den første af MANGE du vil finde på hende i tidens løb...

Måske.. Bare "sjovt" for jeg har aldrig set nogen i hendes søsters hår der snart bliver 4 år...

Anmeld

1. maj 2010

Moderator

Stumpen skriver:

Måske.. Bare "sjovt" for jeg har aldrig set nogen i hendes søsters hår der snart bliver 4 år...

Jeg tror det er lidt ligesom med lus... Eller myg. Nogen får dem og nogen får dem ikke... mmm. Jeg ved ikke helt hvorfor...

Anmeld

1. maj 2010

Stumpen

Zafir skriver:

Jeg tror det er lidt ligesom med lus... Eller myg. Nogen får dem og nogen får dem ikke... mmm. Jeg ved ikke helt hvorfor...

og nej det må du ikke sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.