kender du en frisør? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

louise8723

hey tøser.. hmm tænkte på om der var nogen af jer der har en veninde eller lign. der er frisør som klipper "billigt"?

gerne omkring roskilde ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

ekzunz

Nope - men lad mig vide hvis du finder en - så kommer jeg gerne...

Anmeld

1. maj 2010

Svei

Jeps...men desværre ikke ved Roskilde...jeg giver 500kr for fire klipninger, hvilket jeg synes er mange penge, men nok billigere end ude i den virkelige verden..

Anmeld

1. maj 2010

ekzunz

Yrsa skriver:

Jeps...men desværre ikke ved Roskilde...jeg giver 500kr for fire klipninger, hvilket jeg synes er mange penge, men nok billigere end ude i den virkelige verden..

Se det kan jeg også få - men det er for 4 stk. drenge... hos vores lokale etniske frisør

Når så jeg skal klippes/farves osv. så er det en heeeelt anden pris...

Anmeld

1. maj 2010

Svei

Znuzke skriver:

Se det kan jeg også få - men det er for 4 stk. drenge... hos vores lokale etniske frisør

Når så jeg skal klippes/farves osv. så er det en heeeelt anden pris...

Jeg ved ikke hvad jeg giver for klip og lysestriber...mener det er 700-800kr...dyrt, men vidst mere hos dem der betaler skat...

Anmeld

1. maj 2010

otlitrom

Yrsa skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg giver for klip og lysestriber...mener det er 700-800kr...dyrt, men vidst mere hos dem der betaler skat...

Det har jeg engang måttet bøde 1500 for.. Men det gjorde jeg også kun én gang.. Det er simpelthen for dyrt, når man er studerende.

Anmeld

1. maj 2010

Mka

Yrsa skriver:

Det er da en helt okay pris synes jeg. Enda billigt 125 pr mand.

Kan ikke forstå at folk synes det er så dyrt at gå til frisør,

Anmeld

2. maj 2010

Fines mor

louise4060 skriver:

hey tøser.. hmm tænkte på om der var nogen af jer der har en veninde eller lign. der er frisør som klipper "billigt"?

gerne omkring roskilde ?

Helt klart frisørskolen ;-))

Anmeld

2. maj 2010

mor-til-vanessa

louise4060 skriver:

gerne omkring roskilde ?

jeg er selv frisor. bor desvaerre ikke lige omkring dig. men har en frisor veninde der bor i kbh hvis det er noget???? kan da horer om hun har tid og lyst.

Anmeld

3. maj 2010

louise8723

mor-til-vanessa skriver:

jeg er selv frisor. bor desvaerre ikke lige omkring dig. men har en frisor veninde der bor i kbh hvis det er noget???? kan da horer om hun har tid og lyst.

Det kunne være fedt..

fx hvis hun skal bruge en hun skal prøve nye ting på..?! Er ikke bange for at udsætte mit hår for lidt af hvert hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.