Email opsætning... Telmore. Har gjort et eller andet galt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Mira0911

Men kan ikke finde fejlen...

Jeg har gjort det manuelt via telmore's hjemmeside... Jeg oprettede email konti og fulgte nøje hvert punkt, allerede ved POP3 server, Indgående mailserver og udgående server...

Jeg har bare skrevet min mail... retter og sagt fra punkt 21. bliver jeg forvirret...

Her er et link, så man kan følge med i hvad jeg kævler om...

https://image.telmore.dk/guides_dk/samsung/s5230/email.pdf

Håber nogen kan hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Jordbærpigen

Det du skal skrive er:

Punkt 21: den pop3 adresse som står fx. i din outlook express under opsætning. Altså den konto som din mail skal tjekkes fra fx. noget ala pop3.telenor.dk

punkt 22 og 24: din mail.. altså hvilken mail du vil tjekke på din mobil samt den adgangskode du bruger, når du tjekker den på nettet.

Punkt 23: dit brugernavn- man plejer at have et brugernavn fra fx. Telenor, hvis det er dér man har sin mail. Min hedder fx. noget med dsl38****

Anmeld

1. maj 2010

Mira0911

MissSmile26 skriver:

Det du skal skrive er:

Punkt 21: den pop3 adresse som står fx. i din outlook express under opsætning. Altså den konto som din mail skal tjekkes fra fx. noget ala pop3.telenor.dk

punkt 22 og 24: din mail.. altså hvilken mail du vil tjekke på din mobil samt den adgangskode du bruger, når du tjekker den på nettet.

Punkt 23: dit brugernavn- man plejer at have et brugernavn fra fx. Telenor, hvis det er dér man har sin mail. Min hedder fx. noget med dsl38****

Problemet er bare det er hotmail jeg har.. Det er i forbindelse med at overføre billeder til FB...

Anmeld

1. maj 2010

Jordbærpigen

MoarJ skriver:

Problemet er bare det er hotmail jeg har.. Det er i forbindelse med at overføre billeder til FB...

Så er jeg desværre ikke til meget hjælp...

Anmeld

1. maj 2010

Mira0911

MissSmile26 skriver:

Så er jeg desværre ikke til meget hjælp...

Måske Henrik ved noget om det... Må spørge ham...

Anmeld

2. maj 2010

Mira0911

Hiver den lige op igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.