i er lige nød til at hjælpe mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal lærerne betale for maden????

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

688 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juni 2008

Bamseboet :D

Jeg er nu igang med den der gammel-elev-klassefest, og tænkte nu på om lærerne også skal betale for maden... (min mand vil lave mad til alle sammen, og har skrevet at mine gamle skole venner skal betale 60 ,- for mad, pynt, osv. )

men nu skal jeg til at lave invitation til 3 lærer... skal de også betale for maden osv... eller hvad??

hvordan gør man??

man skal selv medbringe drikkevarer, da jeg ikke vil stå for at den ene kun drikker fx. øl, vin, ice, cola osv osv... (- så det skal lærerne jo også selv stå for....

hmm hjælp mig lige be ooooom :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2008

82Miraklet

Jaaa, jeg syntes ikke der ville være noget galt i at lærerne også skulle betale hvis de vil deltage.. 60 kr er jo ikke alverden...

Så ja efter min mening syntes jeg at de skal betale... Ligesom eleverne... men ellers lyder det da bare som en super hyggeligt ide, med at mødes..

(H)

Anmeld

9. juni 2008

Honningblomst

nej, det synes jeg faktisk ikke de skal....de bliver inviteret til meget af sådan noget og selvfølgelig vil det ikke vælte noget for dem...synes bare signalværdien i at de selvfølgelig ikke skal betale er god og rigtig.
Knus..

Anmeld

9. juni 2008

Rasmine

Selvfølgelig skal de betale.
Hvorfor skulle de ikke det?

Anmeld

9. juni 2008

Mie A

Hvis de har lyst til at komme... så tænker de jo slet ikke over det lille beløb.
Så selvfølgelig skal de da også betale.

Anmeld

9. juni 2008

Christinahr

Ja jeg kan se både og, men ville nok ende med de ikke skal betale.

Anmeld

9. juni 2008

Mathilde

Jeg synes også de skal betale, lige så vel som eleverne skal... Og det er jo ikke mange penge for et måltid mad, synes jeg ikke.

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.