kitty skriver:
Hmm... ved ikke om det er for bryllups-agtigt.. Men at lave en masse små kort, hvor folk kan skrive en hilsen på, og så lægge dem i en fin æske? Jeg ved ikke om nogen i den alder vil sætte pris på det? Måske man skal være lidt mere "voksen"...??
Bare en tanke 
Lyder faktisk ret godt... Tror sagtens man kan gør det til en konfirmation...
Vi var til end en konfirmation igår.. Der var et par indslag jeg synes var rigtig gode...
Den første var at alle gæsterne fik blyant og papir, på papiret stod der forskellige ting f.eks. Har du en hund? - Man skulle så gå til en tilfældig gæst og spørge om h*n havde en hund, hvis ja skulle h*n skriver under på det...
Det gik ud på at få så mange underskrifter så muligt, og på den måde kom vi til at hilse på alle gæsterne...
Senere fik vi igen papir og blyant.. Hvor vi skulle se om vi kunne få 13 rigtige om konfirmanden... Konfirmanden offentlige gjorde selv svarene...
Faktisk meget sjovt...
Bordkortene var også lidt sjovt... Under hvert bordkort stod der et andet navn udover mit. Til desserten skulle vi så rotere pladser, det navn der stod under min, skulle sidde der hvor jeg sad osv ved alle andre gæster - Vi blev godt blandet og var rigtig hyggeligt...
Anmeld