Kærlighedserklæring til alle (jeg er ikke fuld)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

ooo

Hvor er I alle herinde nogle dejlige kvinder.

Jeg er så glad for at jeg meldte mig på banen her, og er blevet taget så godt imod. I er fantastiske.

Nu er jeg ved at gøre mig klar til en shoppetur med Niller-drengen, vi skal ud og finde tøj til ham til brylluppet, og så skal vi ellers bare ose rundt i byen og være forelskede og nyde solskinnet.

Måske snupper vi en tur i biografen bagefter.

Livet er skønt, og foråret er over os.

Metha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

otlitrom

Det var en sød besked, Metha!

Jeg er også super glad for at være blevet lukket ind. Jeg vil gerne være huskat her

Lyder dejligt med Jeres shoppetur. Her er mega dårligt vejr, så vi kommer vist ikke ud idag..

Håber I får købt en masse fine ting

Kram, fra en ligeså taknemlig Kitty/Anna

Anmeld

1. maj 2010

sarahb

Metchen skriver:

Hvor er I alle herinde nogle dejlige kvinder.

Jeg er så glad for at jeg meldte mig på banen her, og er blevet taget så godt imod. I er fantastiske.

Nu er jeg ved at gøre mig klar til en shoppetur med Niller-drengen, vi skal ud og finde tøj til ham til brylluppet, og så skal vi ellers bare ose rundt i byen og være forelskede og nyde solskinnet.

Måske snupper vi en tur i biografen bagefter.

Livet er skønt, og foråret er over os.

Metha

jamen du er da mere en velkommen, og skønt der kommer nye til der er ligeså skønne som alle de andre her inde

ej hvor hyggeligt med en ose tur, jeg skal selv på arbejde inde i en butik i kbh her om en time til halvanden.. Tror der er godt gang i den i dag, så må lige ind og hjælpe lidt til..

Ha en fantastisk dag i kbh med shopping og bio

Anmeld

1. maj 2010

msax

Nyd forårs forelskelsen og shoppeturen.

Og kærlighedserklæring lige tilbage i hovedet på dig - det er dejligt med nye søde menneskerr

SMIL Mette

Anmeld

1. maj 2010

Ida.

msax skriver:

Nyd forårs forelskelsen og shoppeturen.

Og kærlighedserklæring lige tilbage i hovedet på dig - det er dejligt med nye søde menneskerr

SMIL Mette

ENIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.