Mangler dog stadig lidt småting, men vi har sovet i lejligheden i nat 
Og Emil han er bare så sød
igår hjalp han med at pakke lidt ting og fandt sig i at vi rendete frem og tilbage og forskellige holdte øje med ham, og min kusine tog ham med ud på en lille tur, han tog det hele i stiv arm og var helt vild glad, da vi så sidst på dagen tog ham med ove ri den nye lejlighed rendte han bare rundt som jeg ved ikke hvad og var helt oppe og køre, og regnede slet ikke med at jeg kunne få ham til at sove.
MEn kl 18.30 tænkte at jeg at nu måttte jeg vist hellere prøve at ligge ham i seng, og han lagde sig til at sove uden en lyd
og sov til 6.30 imorges
er altså lidt stolt af ham, og nu her har jeg lagt ham ind til lur, og igen har han lagt sig til at sove uden en lyd 
Siden vi stod op og indtil nu har vi ordnet Emils ting mig og ham
Og han har været en stor dreng og hjulpet med at ligge hans legetøj på plads og ligge tøj på plads og rode lidt i køkkenet
Han mener nemlig at gryderne skal stå i stuen 
Så indtil videre er det bare gået stille og roligt, nu mangler vi bare lidt småting fra den anden lejlighed og så at vores sofa vi fandt kommer i næste uge, en pæn brugt hjørne sofa. Pengene er ikke det vile i den her måned da jeg ikke når at få boligsikring osv. Så den står på vand og brød 
Anmeld