Så er vi flyttet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Vingummien

Mangler dog stadig lidt småting, men vi har sovet i lejligheden i nat

Og Emil han er bare så sød igår hjalp han med at pakke lidt ting og fandt sig i at vi rendete frem og tilbage og forskellige holdte øje med ham, og min kusine tog ham med ud på en lille tur, han tog det hele i stiv arm og var helt vild glad, da vi så sidst på dagen tog ham med ove ri den nye lejlighed rendte han bare rundt som jeg ved ikke hvad og var helt oppe og køre, og regnede slet ikke med at jeg kunne få ham til at sove.
MEn kl 18.30 tænkte at jeg at nu måttte jeg vist hellere prøve at ligge ham i seng, og han lagde sig til at sove uden en lyd og sov til 6.30 imorges er altså lidt stolt af ham, og nu her har jeg lagt ham ind til lur, og igen har han lagt sig til at sove uden en lyd

Siden vi stod op og indtil nu har vi ordnet Emils ting mig og ham Og han har været en stor dreng og hjulpet med at ligge hans legetøj på plads og ligge tøj på plads og rode lidt i køkkenet Han mener nemlig at gryderne skal stå i stuen

Så indtil videre er det bare gået stille og roligt, nu mangler vi bare lidt småting fra den anden lejlighed og så at vores sofa vi fandt kommer i næste uge, en pæn brugt hjørne sofa. Pengene er ikke det vile i den her måned da jeg ikke når at få boligsikring osv. Så den står på vand og brød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

JustAnotherName

Hvor er det bare dejligt for Jer. Jeg håber I falder godt på plads det nye sted. Det lyder det bestemt til, at I nok skal komme til.

Anmeld

1. maj 2010

Barbamama

Ej hvor dejligt at han tager det så fint!!! Det er jo en stor omvæltning for jer begge! Fantastisk altså!!!

Anmeld

3. maj 2010

lion

Hvor lyder det bare godt at han tager det hele i stiv arm.

Sikke dygtig Emil er og til at hjælpe sin mor.

Anmeld

3. maj 2010

Vingummien

lion skriver:

Hvor lyder det bare godt at han tager det hele i stiv arm.

Sikke dygtig Emil er og til at hjælpe sin mor.

Ja han er så dygtig

Anmeld

3. maj 2010

Karo

Hvor er det dog dejligt at han tager det så pænt

Du lyder også til at være kommet i bedre humør, hvilket er rigtigt dejligt.

Anmeld

3. maj 2010

oo

hvor er det bare dejligt at han tager det hele så godt - det må gøre hele situation meget meget nemmere for både dig og Frank

og hallo! selvfølgelig skal gryderne stå i stuen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.