Min veninde skal føde !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juni 2008

82Miraklet

Ja bliver simpelthen bare nød til at dele det med jer !!! Har selv ligget vågen det meste af natten med kvalme.. Øv øv havde det slet ikke sådan da jeg ventede Naija...

Nå, men vores skønne venner skal jo have en lille bebs.... og jeg har hele tiden lige fra start sagt at hun ville føde godt 2 uger før termin og det ville blive en dreng..

Så her kl 4.38 er vandet sgu gået og hun er lige passeret ind i uge 38.... Så nu må vi se om drengen også holder stik..(L)

Nå, men så har jeg jo også skudt på Vægt og længde.. Et lille væddemål med Faderen..(?)

Jeg siger; Vægt omkring 2750 gram. Længde omkirng 48

Faderen siger; Vægt omkring 3200 gram. Længde ca. 53 ( Men han mente jo bestemt hun ville gå tiden ud !!!

Nå, men den der vinder skal give en middag !!!:P

Men er selv helt rundt på gulvet nu og kan ikke lave så meget pga kvalmen..... Men måtte lige af med Nyheden...

Tak fordi I læste med ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2008

Honningblomst

Spændende...har hun født nu???
Knus..(H)

Anmeld

9. juni 2008

bette

ihhh bliver helt nysgerrig.. fedt væddemål..
mig og min mand væddede også om mikkel var en dreng eller en pige..
jeg gættede på dreng og vandt en middag .. hehe

har du fået nyt information??

Anmeld

9. juni 2008

82Miraklet

Nej har desværre INTET hørt endnu !!!!

Hun er ikke særlig høj så jeg ved jordemoderen i forvejen var lidt bekymret for om hun kunne føde selv... Så jeg er ved at blive MEGET nysgerrig og pænt nervøs for hvad der sker... Håber snart at høre noget nyt !!!

Knus

Anmeld

9. juni 2008

Mathilde

Hvor er det spændende:) Jeg kan godt forstå du er ved at være ret nysgerrig og nervøs...
Håber du snart hører noget nyt.

Øv hvor er det træls du går rundt og har kvalme. Det er bare rigtig ubehageligt...

Kram

Anmeld

9. juni 2008

Rasmine

Hvad har højde med fødsel at gøre?
Er ikke selv særlig høj, men det er da gået fantastisk godt her.

Anmeld

9. juni 2008

82Miraklet

Så har jeg endelig hørt nyt.... jeg vinder vist det væddemål..

Det blev dog en pige... Ikke at det gør noget overhovedet !!!
med en vægt på 2490 gram og en længde på 49 cm.. Skal se hende i morgen og vi GLÆDER os... tænk sig om godt 7 mdr sidder vi selv med en lille Bebs...(L)

Knus

Anmeld

9. juni 2008

82Miraklet

Hej Mebach

Pga af hendes højde og ikke særligt store krop (Hun er Inder) var de bekymrede for om hun kunne få Baby ud gennem bækkenet... Men det gik altså !!!

Klem Maria

Mebach skriver:

Anmeld

9. juni 2008

Rasmine

Maria82 skriver:

Hej Mebach

Pga af hendes højde og ikke særligt store krop (Hun er Inder) var de bekymrede for om hun kunne få Baby ud gennem bækkenet... Men det gik altså !!!

Klem Maria

Mebach skriver:

Nåe, på den måde...
Pøj pøj med hende...
:)

Anmeld

9. juni 2008

MorCamilla

Hvor dejligt for hende at hun nu har født en helt sikkert dejligt lille pige...:) Kan godt forstå du glæder dig til at komme ud og se hende.. :)
Og så vandt du da vist også en væddemål ;) (lige med undtagelse af at det var en pige hun fødte)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.