Forkølet baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.430 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Dictes mor

Min lille Dicte er forkølet, og hun er kun knap 6 uger, er det normalt at de kan blive helt snottede og utilpasse så tidligt? Jeg synes jo, at det er forfærdeligt synd, for hun kan jo næsten ikke trække vejret, og hun får ikke sovet ordentligt om natten.

Jeg har fået et råd om at dryppe hendes næse med saltvand, men hvor tit skal man det, og hvornår vil det mon begynde at virke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

B&J

Majastina skriver:

Min lille Dicte er forkølet, og hun er kun knap 6 uger, er det normalt at de kan blive helt snottede og utilpasse så tidligt? Jeg synes jo, at det er forfærdeligt synd, for hun kan jo næsten ikke trække vejret, og hun får ikke sovet ordentligt om natten.

Jeg har fået et råd om at dryppe hendes næse med saltvand, men hvor tit skal man det, og hvornår vil det mon begynde at virke?

min dreng var 7uger der blev han snottet og hostede... jeg tog bare en næse suger og fik fjernet det hele ja de kan ikke lig det og gjorde det tit og lige efter han nøs...

Anmeld

1. maj 2010

Sara.

Nor (4 uger på onsdag) er også rigtig snottet og vi bruger saltvand....

(bryde mig ikke rigtig om at bruger næsesuger..)

Min sundhedsplejerske sagde jeg ku dryppe 2 dryp i hans næse inden han sku spise og evt inden han sku sove... Jeg synes det hjælper godt!!!

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

Jeg har hørt du også kan bruge modermælk, istedet for saltvand, det skulle virke ligeså godt.

Anmeld

3. maj 2010

Mig med maven

Hvis de får feber, så husk at blive tjekket for RS-Virus, en meget almindelig virus, men børn under tre mrd må ikke have feber, så skal de lige forbi en børneafd.

God bedring med alle de små stykker guld!

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/rs.htm

Anmeld

3. maj 2010

millesofie

Tinke er født midt i dec så vi var forkølet begge to fra vi kom hjem fra S H

hun led også meget under det men jeg synes det var så voldsomt at putte noget ind i næsen på hende så jeg købte en næsesuger fra pigon og ellers selv fjernede hvad jeg kunne nå

hvis de ikke er udsat for træk så går det hurtigt over igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.