Min første MMF kage (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.275 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Becks

Den er lavet med chokobunde, tobleronecreme og hindbærmousse.. Smurt op med smørcreme..

Den er SLET ikke blevet som jeg vil have det og er ikke spor tilfreds. Kom i tidsbekneb, først pga MiaMaia´s indlæg som jeg liiige måtte følge med i, og nu her et hastebesøg hos en veninde, så er lige kommet hjem igen og måtte kaste det sidste på, mmf´en var perfekt, indtil jeg lagde den på kagen, havde ikke fået smørcremen helt ned i siderne, så den er desværre smeltet lidt.. men håber jobbet bliver glade for den imorgen..

Nu vil jeg skynde mig i seng, skal op kl. rundtosset imorgen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Mira0911

Hvor er den bare flot... Det har du klaret rigtig godt....

Anmeld

30. april 2010

mariamiss6

den er da fin

Anmeld

30. april 2010

Susan1978

sys da også den er fiiin , tidskneb taget i betragtning.

Anmeld

1. maj 2010

Dot D

Tutter skriver:

Den er lavet med chokobunde, tobleronecreme og hindbærmousse.. Smurt op med smørcreme..

Den er SLET ikke blevet som jeg vil have det og er ikke spor tilfreds. Kom i tidsbekneb, først pga MiaMaia´s indlæg som jeg liiige måtte følge med i, og nu her et hastebesøg hos en veninde, så er lige kommet hjem igen og måtte kaste det sidste på, mmf´en var perfekt, indtil jeg lagde den på kagen, havde ikke fået smørcremen helt ned i siderne, så den er desværre smeltet lidt.. men håber jobbet bliver glade for den imorgen..

Nu vil jeg skynde mig i seng, skal op kl. rundtosset imorgen..

Den er da blevet god, nysgerrige mig vil gerne have en forklaring på tretallet

Anmeld

1. maj 2010

N&J

Syntes også det er blevet en rigtig fin og lækker kage.. men bliver simpelthen nødt til at høre, hvad er det for en opskrift på bundene du bruger, mine bliver bare ikke særlig lige, hvis man kan sige det.. 

Anmeld

1. maj 2010

Becks

Dot D skriver:

Den er da blevet god, nysgerrige mig vil gerne have en forklaring på tretallet

Tak

Jamen det står for hold 3  Vi er inde hver 3 weekend, og de andre hold hedder så1 og 2...

Anmeld

1. maj 2010

Becks

N&J skriver:

Syntes også det er blevet en rigtig fin og lækker kage.. men bliver simpelthen nødt til at høre, hvad er det for en opskrift på bundene du bruger, mine bliver bare ikke særlig lige, hvis man kan sige det.. 

Tak

Opskriften må du nok spørge Karen Wolf om

Anmeld

1. maj 2010

Becks

Tak allesammen

Nu venter jeg på min kollega skal hente mig.. For det er vist ikke liiige til og cykle med den haha

Anmeld

1. maj 2010

N&J

Tutter skriver:

Tak

Opskriften må du nok spørge Karen Wolf om

Tak Tutter.. ja måske man bare skulle købe sig til bundene, det er altid dem det går helt galt hos mig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.