Stort tillykke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Klumpe-dumpe

Kære Jonas,

Velkommen i de voksnesrække.

Jeg håber, du har haft en helt igennem fantastisk dag idag. En dag du vil mindes resten af dit liv, med et stort smil på læben.

Jeg ved, din kære skønne mor, har gjort alt, hvad der stod i hendes magt, for du skulle få the day og your life.

-Kære Mette,

Også et stort tillykke til dig, med at du nu, har en voksen dreng.

Jeg håber du har lænt dig tilbage og nydt dagen, da det også har været en fest for dig idag. Du har nemlig nu givet slip på en lille dreng, og fået en (½) voksen mand. og ja jobbet med at få ham dertil, med den pragtige unge mand du nu har, har du klaret til UG.

De festligste hilsner fra

Trine & Malucca.

Sådan en kage må man gerne få når man er blevet en voksen (ung) mang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

oo

juhuuuu! tillykke til Mallings dejligste familie

Anmeld

30. april 2010

Skouboe

Tillykke med den store dag 

Anmeld

1. maj 2010

Bondepigen

Hjertelig tillykke med din store "dreng"!!! Håber I har haft en helt igennem vidunderlig dag!!!

Anmeld

1. maj 2010

Vingummien

Kæmpe tillykke

Håber i kom godt igennem dagen og han blev glad for sin dejlige sang

Anmeld

1. maj 2010

ooo

Jeg håber at I alle havde en rigtig god dag, med sang, god mad og dejligt selskab.

Glæder mig til at høre hvordan det gik.

Anmeld

1. maj 2010

anna-jonas

Tusind tak............Jonas havde en fantastisk dag..... ........og han holdt den mest rørende tale, jeg endnu har hørt.

Jeg ligger med blærebetændelse............så må vente lidt med at fortælle om festen.

Knus Mette

Anmeld

1. maj 2010

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Tusind tak............Jonas havde en fantastisk dag..... ........og han holdt den mest rørende tale, jeg endnu har hørt.

Jeg ligger med blærebetændelse............så må vente lidt med at fortælle om festen.

Knus Mette

Tillykke med ham. Dejligt at dagen gik godt. Og sikke en dejlig sang du havde fået skrevet til ham. Hvis vi må høre, så vil jeg meget gerne høre hvad han fik sagt i sin tale til Jer (stensikkert noget der kan røre mig til tårer ....det kræver heller ikke altid alverdens) - Rigtig god bedring til dig. Blærebetændelse er bare så træls!

Knus herfra 
Katrine og pigerne.

Anmeld

2. maj 2010

KWL

Hej sødeste Mette.

Hvor må det bare være STORT at få sin store søn  konfirmeret. Håber i havde en dejlig dag alle sammen.

Du må være pavestolt af ham når han sådan stiller sig op og holder en smuk tale. Det er altså ikke alle og enhver på den alder der magter og gider det.

Men mit gæt er at du er sådan en skøn og varm mor og jeres familie rummer så meget kærlighed at han bare var nødtil at gøre det.

Mange knus og kram

Anmeld

2. maj 2010

Barbamama

Ja stort tillykke med ham!! Det er en stor dag sådan en dag. Håber du kunne nyde festen på trods af blærebetændelse. God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.