Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Liljesilas

Jeg er ved at være rimelig tæt på nu (er i uge 34) og jeg er begyndt at glæde mig lidt for meget til hans ankomst

Jeg skriver projekt helt op til en uge før termin (læser til socialrådgiver), og jeg synes det er så svært at koncentrere mig.. Er der andre der har samme problem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

lululupo

mayapigen skriver:

Jeg er ved at være rimelig tæt på nu (er i uge 34) og jeg er begyndt at glæde mig lidt for meget til hans ankomst

Jeg skriver projekt helt op til en uge før termin (læser til socialrådgiver), og jeg synes det er så svært at koncentrere mig.. Er der andre der har samme problem?

Puhhh det kunne jeg ikk, til tider kan jeg nærmest ikke huske hvorfor jeg gik på toilettet hvis jeg sal tisse

Anmeld

30. april 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

Puhhh det kunne jeg ikk, til tider kan jeg nærmest ikke huske hvorfor jeg gik på toilettet hvis jeg sal tisse

Nej vel? Jeg ved heller ikke hvordan jeg skal overskuge det lige nu Især fordi ingen i gruppen har børn, og det virker ikke som om de forstår hvor hårdt det kan være, at være gravid..

Anmeld

1. maj 2010

lululupo

mayapigen skriver:

Nej vel? Jeg ved heller ikke hvordan jeg skal overskuge det lige nu Især fordi ingen i gruppen har børn, og det virker ikke som om de forstår hvor hårdt det kan være, at være gravid..

Tror ingen kan forestille sig det, medmindre de selv har prøvet det..... Men hvis det er gruppe arbejde er det vel i deres interesse at det bliver så godt som muligt, ergo det må være på dine præmisser... Tager hatten af for at du kan i denne tid.................. HELD og LYKKE

Anmeld

1. maj 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

Tror ingen kan forestille sig det, medmindre de selv har prøvet det..... Men hvis det er gruppe arbejde er det vel i deres interesse at det bliver så godt som muligt, ergo det må være på dine præmisser... Tager hatten af for at du kan i denne tid.................. HELD og LYKKE

Tak og hvor er det enlig rart at der er en der kan forstå mig

Jeg har også mine ture, hvor jeg bare tuder - men det er nok også pga hormonerne hehe.

Anmeld

1. maj 2010

Bare mig..

Om jeg kender det? - JA! jeg skriver eksamensprojekt, og skal afleverer d. 12 maj, og jeg har termin d. 13 maj :/ jeg kan hverken fokuserer på projektet eller overkskue at skulle afleverer dagen før.. hmm.

Marikka 38+2, som har liiiiidt meget stress.!

Anmeld

1. maj 2010

Sisley

Jeg er nu 38+6 og kan overhovedet ikke koncentrere mig om andet end om vandet mon går, når jeg rejser mig fra sofaen eller sengen

Sisley
- der er så klar til lillefisen kommer

Anmeld

1. maj 2010

Liljesilas

~~M.Nielsen~~ skriver:

Om jeg kender det? - JA! jeg skriver eksamensprojekt, og skal afleverer d. 12 maj, og jeg har termin d. 13 maj :/ jeg kan hverken fokuserer på projektet eller overkskue at skulle afleverer dagen før.. hmm.

Marikka 38+2, som har liiiiidt meget stress.!

Puha - du må da virkelig kende til problemet!

Vi var inde i byen idag for at købe tøj vi skal have på til konfirmation i morgen.. Jeg kunne ikke overskuge tøjbutikkerne, hver butik jeg kom ind i, kiggede jeg bare lige rundt, og gik ud igen. Så jeg måtte droppe nyt tøj. Har i det også sådan???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.