Fødselsdagsgaver til 3-årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.656 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. april 2010

helora

Mine tvillingedøtre fylder 3 år i maj, og min mand og jeg er komplet blanke i forhold til, hvad vi skal sige, når familie og venner gerne vil have fødselsdagsønsker.

Men kom glad med idéer til seje lækre gaveønsker (gerne både til inde- og udeleg).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Siber

helora skriver:

Mine tvillingedøtre fylder 3 år i maj, og min mand og jeg er komplet blanke i forhold til, hvad vi skal sige, når familie og venner gerne vil have fødselsdagsønsker.

Men kom glad med idéer til seje lækre gaveønsker (gerne både til inde- og udeleg).

Jeg har en på 4 år og da hun blev 3 år ønskede hun sig:

Løbecykel, løbehjul, trillebør, kost, rive, spade, sandlegetøj, duplo (hun fik huset og bondegården) brio tog, weely bug, dukke som kunne komme med i bad, bøger: lotte, totte, peter pedal, pippi osv, telt, sjippetov, hulahop ringe, dukke ting, cd afspiller, cd er, fiskenet, smykke skrin, barpapapa, puslespil, køkkenting

også kan jeg ikke lige komme på mere.

Johanna bliver også 3 nu til sommer og jeg tror at ønskerne bliver nogen lunde det samme. Hun er meget optaget af barbi (fordi storesøster er det) så det kommer nok også på ønskelisten. Hun er også vildt optaget af prinsesser, hun har figurerne, og fik snehvide og de 7 dværge i barbi af "julemaden" da hun afleverede sine sutter.

Håber I kunne bruge noget

Knus SIber, mor til ALma 4 år og JOhanna 2 år og spir 14+0

Anmeld

30. april 2010

helora

Siber skriver:

Jeg har en på 4 år og da hun blev 3 år ønskede hun sig:

Løbecykel, løbehjul, trillebør, kost, rive, spade, sandlegetøj, duplo (hun fik huset og bondegården) brio tog, weely bug, dukke som kunne komme med i bad, bøger: lotte, totte, peter pedal, pippi osv, telt, sjippetov, hulahop ringe, dukke ting, cd afspiller, cd er, fiskenet, smykke skrin, barpapapa, puslespil, køkkenting

også kan jeg ikke lige komme på mere.

Johanna bliver også 3 nu til sommer og jeg tror at ønskerne bliver nogen lunde det samme. Hun er meget optaget af barbi (fordi storesøster er det) så det kommer nok også på ønskelisten. Hun er også vildt optaget af prinsesser, hun har figurerne, og fik snehvide og de 7 dværge i barbi af "julemaden" da hun afleverede sine sutter.

Håber I kunne bruge noget

Knus SIber, mor til ALma 4 år og JOhanna 2 år og spir 14+0

Tak for svar. Det er helt sikkert nogle rigtig gode idéer . Og nu du nævner Barbie, så var pigerne faktisk helt tossede med mine gamle barbie-dukker, da vi sidst var hjemme hos mine forældre. Hvor køber man de der disney barbie-dukker?

Anmeld

1. maj 2010

Siber

helora skriver:

Tak for svar. Det er helt sikkert nogle rigtig gode idéer . Og nu du nævner Barbie, så var pigerne faktisk helt tossede med mine gamle barbie-dukker, da vi sidst var hjemme hos mine forældre. Hvor køber man de der disney barbie-dukker?

Hej,

Vi bor i Norge, men vi har købt dem i toys us og jeg har også set dem i BR. Er helt sikker på de har det samme i DK.

Men hvis dine tøser er vilde med disney, så prøv at gå ind på

http://www.disneystore.co.uk/ de har nogen søde disney dukker. Jeg har ikke selv købt dem, da der er mega told her i Norge, men overvejer det også kan de sende dem til mine forældre i DK. Min venindes datter har nogen af dem og de er total poppis!!!

Knus Siber

Anmeld

1. maj 2010

Siber

hov glemte lige at skrive soft toys dolls, det er dem jeg mener!

Anmeld

1. maj 2010

Pige2009

Alt fra Pet Shop De kan også ønske sig en sansegynge

K.h. Linda

Anmeld

1. maj 2010

helora

Siber skriver:

Hej,

Vi bor i Norge, men vi har købt dem i toys us og jeg har også set dem i BR. Er helt sikker på de har det samme i DK.

Men hvis dine tøser er vilde med disney, så prøv at gå ind på

http://www.disneystore.co.uk/ de har nogen søde disney dukker. Jeg har ikke selv købt dem, da der er mega told her i Norge, men overvejer det også kan de sende dem til mine forældre i DK. Min venindes datter har nogen af dem og de er total poppis!!!

Knus Siber

Nu har jeg lige været inde og lure på hjemmesiden, og dukkerne er jo helt perfekte. Pigerne er virkelig kommet i den alder, hvor alt der bare lugter det mindste af prinsesser er et hit. Og hvis de ikke får dukkerne af nogle andre, køber jeg dem selv .

Anmeld

1. maj 2010

helora

Baagøe skriver:

Alt fra Pet Shop De kan også ønske sig en sansegynge

K.h. Linda

Tak for svar . Sansegyngen har vi. Og ja, de der pet shop figurer vil de sikkert synes er for nuttede

Anmeld

1. maj 2010

linemus

Vores tvil. piger bliver 3 år til juli, og her er hvad jeg indtil videre har noteret ned (så jeg husker det):

En rigtig god dukke
Brio dukkevogn
Tegnetavler til kridt
Sækkestole
Bøger
Playmobil (de er helt vilde med at lege med menneskerne og børnene og giver dem roller som alle os de kender - kan bruge timer med det)
My little pony
Løbehjul

- Line 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.