Ej hvad sker der lige for min krop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Anne85

Hmmm... har længe haft smerter i form af jag i underlivet - det har jeg efterhånden affundet mig med er en del af min graviditet... men idag (og specielt de seneste timer) har det været helt vildt... det føles squ som at få en kniv stukket op i fødselskanalen.... av av av... hva søren har min krop gang i?  Igår måtte jeg også lige stoppe og og lave et par dybe vejrtrækninger midt i netto... fik de vildeste jag down there og var squ lige et øjeblik bange for at det var fødslen der var ved at gå igang alt for tidligt...

Andre der har prøvet noget lignende?

Anne - uge 32 med barn nr. 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

jlp90

hej.

Jeg har også oplevet at få jag i skeden og har læst på nettet at det er normalt, men jeg ved desværre ikke hvad årsagen er.

Mvh. Julie 36.uge.

Anmeld

30. april 2010

Anne85

jlp90 skriver:

<p> hej.</p><p> Jeg har også oplevet at få jag i skeden og har læst på nettet at det er normalt, men jeg ved desværre ikke hvad årsagen er.</p><p> Mvh. Julie 36.uge.</p>

Ja det er sikkert normalt, ligesom alle de andre mystiske ting der sker med kroppen Men for Søren hvor gør det ondt...

Anmeld

30. april 2010

jlp90

ja, der sker mange underlige ting med ens krop når man er gravid. Det gør ondt men jeg har kun oplevet at gjorde ondt meget kort varigt, heldigvis.

Anmeld

30. april 2010

Kaufie

Det kunne lyde som om baby er ved at skrue sig ned, så hovedet står fast.... Det kan godt give sådan nogen jag, når de rammer nerver eller hvad pokker man nu har dernede.....

Anmeld

30. april 2010

Liljesilas

Ja det har jeg - og det kan kun beskrives med en kniv op i underlivet, har det på akkurat samme måde.. Min jordmoder siger at det er fordi han er ved at sætte sig fast, eller så er det plukveer. Det er ihvertfald helt normalt, og jeg klemte min mands hånd flad, sidst jeg havde det, fordi det gjorde så ondt

Anmeld

1. maj 2010

Anne85

Ja måske hun er ved at sætte sig fast... Havde jeg ellers forberedt mig på at hun nok ikke gjorde før til aller sidst her 2. gang Og ja maya, jeg har det præcis som du beskriver... Av av av

Anmeld

5. maj 2010

Anne85

Hiver lige min gamle tråd op for smerterne bliver bare ved og ved og jeg synes de kommer hyppigere og hyppigere og gør mere og mere ondt  Var ude at handle idag men måtte simpelthen stille min vogn og gå ud af butikken for det gjorde så ondt at jeg slet ikke kunne være til.... argh!!

Min pyller mor siger at jeg skal ringe til min jordemoder nu for det skal ik gøre ondt at være gravid... meeeen, der er jo mange af jer der beskriver de samme symptomer og at det er helt normalt... og desuden har jeg en tid ved jordemoderen om 5 dage... tja, what to do??

Anmeld

5. maj 2010

Risen

Anne85 skriver:

Hiver lige min gamle tråd op for smerterne bliver bare ved og ved og jeg synes de kommer hyppigere og hyppigere og gør mere og mere ondt  Var ude at handle idag men måtte simpelthen stille min vogn og gå ud af butikken for det gjorde så ondt at jeg slet ikke kunne være til.... argh!!

Min pyller mor siger at jeg skal ringe til min jordemoder nu for det skal ik gøre ondt at være gravid... meeeen, der er jo mange af jer der beskriver de samme symptomer og at det er helt normalt... og desuden har jeg en tid ved jordemoderen om 5 dage... tja, what to do??

Sys du skal lytte til din moar .. Hvis det er så slemt at du må stille vognen og ikke kan gå, bør du bestemt lige ringe til fødegangen.. 

Anmeld

5. maj 2010

Anne85

Risen skriver:

Sys du skal lytte til din moar .. Hvis det er så slemt at du må stille vognen og ikke kan gå, bør du bestemt lige ringe til fødegangen.. 

De mødre ved squ altid bedst  

Men jeg er bare ikke god til det der med at ringe og "pylre".... smerten har jo været der længe så det er jo ikke noget akut som sådan, det blir bare værre og værre... argh!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.