Følelsen af at gøre det rigtige?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. april 2010

SAL

Kære alle!

I morgen skal min kæreste og jeg give endelig besked omkring et hus som vi længe har været interesseret i! Vi ønsker det begge - og vi siger osse ja tak til at købe det! det er godt altsammen...

Men men men...Selvom ALT er på plads, økonomisk, alt omkring huset osv. kan jeg bare mærke en lille tvivl/usikkerhed...Og det er skide irriterende!!!! Jeg mærker GODT efter indeni, mærker varme når jeg tænker at vi skal bo der med vores lille søn...Men der er bare en lille orm der titter frem og siger: " HAR I nu tænkt ALT igennem? - ER det det I virkelig vil?" - "Der er jo mange andre huse" osv osv...............

Hvad gør I andre når der skal træffes (store) beslutninger??? Hvordan ved I at I er HELT sikre? Er I nogensinde HELT sikre????

På forhånd tak - Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg tror det er ganske normalt når man træffer en beslutning, der er så stor. Det være et bryllup, huskøb eller et barn. 

Anmeld

30. april 2010

karina1980

uhh vi har snart diskuteret at købe det hus vi bor i nu, i 6 år og vi er stadig lejere.

men nu er beslutningen taget, så snart min udd. er færdig og manden igen er i en fast stilling, så køber vi det.

men vi har også hele tiden haft hvad nu hvis??? og helt ærligt så havde vi jo klaret den alligevel og fundet en løsning.

eneste grund til vi venter nu, er at manden har det bedst med at købe når vi begge er i fast stilling

men jeg tror altså man altid vil have sådan en bekymring om det er det rigtige om man nu har husket alt osv

Anmeld

30. april 2010

SAL

Jeanne skriver:

Jeg tror det er ganske normalt når man træffer en beslutning, der er så stor. Det være et bryllup, huskøb eller et barn. 

Ja, det er sikkert helt normalt - men irriterende, DET er det!

Anmeld

30. april 2010

Gellan

Er enig med Jeanne. Det er normalt at føle en lille usikkerhed ved store beslutninger. Du siger jo selv at det føles rigtigt, men at usikkerheden irriterer. Men det er måske fordi det hele er lidt anderledes og at fremtiden også bliver anderledes, når i har jeres eget hus
Nogle gange skal man bare stole på sig selv og vinde over ormen

Anmeld

30. april 2010

SAL

karina1980 skriver:

uhh vi har snart diskuteret at købe det hus vi bor i nu, i 6 år og vi er stadig lejere.

men nu er beslutningen taget, så snart min udd. er færdig og manden igen er i en fast stilling, så køber vi det.

men vi har også hele tiden haft hvad nu hvis??? og helt ærligt så havde vi jo klaret den alligevel og fundet en løsning.

eneste grund til vi venter nu, er at manden har det bedst med at købe når vi begge er i fast stilling

men jeg tror altså man altid vil have sådan en bekymring om det er det rigtige om man nu har husket alt osv

6 år??? Ha ha Ja, så er alt jo HELT normalt her!!!! Godt I har truffet en beslutning!

Anmeld

30. april 2010

SAL

Gellan skriver:

Er enig med Jeanne. Det er normalt at føle en lille usikkerhed ved store beslutninger. Du siger jo selv at det føles rigtigt, men at usikkerheden irriterer. Men det er måske fordi det hele er lidt anderledes og at fremtiden også bliver anderledes, når i har jeres eget hus
Nogle gange skal man bare stole på sig selv og vinde over ormen

Ud med ormen - ud med ormen!!!!Jam, det er nok rigtig hvad du siger...at det er usikkerheden og alt det nye der gør det!

Anmeld

30. april 2010

Lone Jakobsen

sådan havde jeg det også i en periode....både som jeanne skriver...omkring vores huskøb....omkring baby planlægning....og omkring bryllup. så det er helt naturligt.

Anmeld

30. april 2010

SAL

nutche skriver:

sådan havde jeg det også i en periode....både som jeanne skriver...omkring vores huskøb....omkring baby planlægning....og omkring bryllup. så det er helt naturligt.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.