Tudedag og møde med baby.dk piger i Viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Dictes mor

Sikke en dag det har været i dag. Først det hyggelige. Jeg har i dag mødtes med nogle af pigerne her fra baby.dk, deriblandt Mette (msax). Det var hyggeligt at få snakket lidt baby og lignende, og jeg siger jer piger, at Mette ser strålende ud, hun er bare så flot gravid!

Så det triste. Min nabo døede igår, så vi har også haft den store tudetur, for vi bor på en lille bitte vej, hvor vi kommer hinanden meget ved, så han har været en rigtig god ven alle de år vi har boet her, og det gør ondt helt ind i hjertet. Så vi har været rundt ved naboer hele dagen og snakke og trøste og sende tanker til hele hans familie.

Pyha for en dag, nu er både Dicte og jeg trætte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

oo

sikke en dag!

hvor er det trist med naboen. men dejligt at I har sådan et sammenhold på vejen, at I kan mindes ham med varme tanker, og få grædt ud sammen.

Anmeld

1. maj 2010

msax

Majastina skriver:

Sikke en dag det har været i dag. Først det hyggelige. Jeg har i dag mødtes med nogle af pigerne her fra baby.dk, deriblandt Mette (msax). Det var hyggeligt at få snakket lidt baby og lignende, og jeg siger jer piger, at Mette ser strålende ud, hun er bare så flot gravid!

Så det triste. Min nabo døede igår, så vi har også haft den store tudetur, for vi bor på en lille bitte vej, hvor vi kommer hinanden meget ved, så han har været en rigtig god ven alle de år vi har boet her, og det gør ondt helt ind i hjertet. Så vi har været rundt ved naboer hele dagen og snakke og trøste og sende tanker til hele hans familie.

Pyha for en dag, nu er både Dicte og jeg trætte.

1000 tak for kompliment

Jeg håber den lille villavej er ved at vænne sig til tanker om en venlig beboer mindre - og I snart kan begynde og smile over de dejlige ting i delte med ham. Jeg ved godt det kan lyde hårdt - men nogen gange er folk der er meget syge bedre stillet andet sted end her blandt os andre dødelige.

Dicte er da en totalt lækker lille pige - hun tog hyggemødet i stiv arm. Jeg er gerne babysitter hvis I en dag skulle få brug for en et par timer.

SMIL fra Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.